Avatar billede zzfreakzz Nybegynder
22. december 2001 - 15:11 Der er 37 kommentarer og
1 løsning

Mangler en Sponsor !

Mangler en sponsor koster 1 Øre per visning, det er en Chat-Hjemmeside med en TextChat hvor der er mange besøgende om dagen, adressen er thebeat.dk kontakt mig nærmere på sponsor@thebeat.dk !!

Hehe *G* + ham der er interreseret kan oxo lige få 30 Points !
Avatar billede jokn Nybegynder
22. december 2001 - 15:20 #1
1 øre pr. visning?

Du må være gal i knolden :)
Avatar billede maxhardcore Nybegynder
22. december 2001 - 15:25 #2
hvor mange visninger har du om dagen??
Avatar billede zzfreakzz Nybegynder
22. december 2001 - 15:40 #3
maxharcore - kig på www.thebeat.dk på charten hits pr. dag !
Avatar billede chatmanden Nybegynder
22. december 2001 - 15:45 #4
zzfreakzz < kan det lad sig gøre at jeg får din source kode for de 3 frame når man logge på chatten ?
Avatar billede cool-wil Nybegynder
22. december 2001 - 15:47 #5
hvis det koster 1 ør pr visning vil jeg godt købe, mmm skal vi se 50.000 visninger*gg*
Avatar billede budda Nybegynder
22. december 2001 - 15:52 #6
Ja..det er prisen!
Og jeg giver ikke en source ud :)
Avatar billede chatmanden Nybegynder
22. december 2001 - 15:54 #7
øhh ??

budda <-> zzfreakzz
Avatar billede budda Nybegynder
22. december 2001 - 16:06 #8
Nej
Men zzfreakzz oprettet spg..

Jeg ejer TB :)
Avatar billede maxhardcore Nybegynder
22. december 2001 - 16:36 #9
budda og zzfreakzz er en og samme bruger???
Avatar billede eflow Nybegynder
22. december 2001 - 16:57 #10
det var da ekstremt med fejl i den html...min debuger pop\'er op hele tiden....addd
Avatar billede zzfreakzz Nybegynder
22. december 2001 - 17:57 #11
max>> Nej jeg hjælper ham bare med hans site !
Avatar billede budda Nybegynder
22. december 2001 - 18:20 #12
eflow >>
Ja..men vi får snart en HELT ny chat op..
UDEN fejl..eller det prøver vi da på :)
Avatar billede ilovechicks Nybegynder
23. december 2001 - 11:21 #13
du har sq da også snyt i chart statistikken !! der er ingen inde på chatten lige nu... og der er ikke andet en internt post system og en chat.. hmm

underligt??
Avatar billede budda Nybegynder
23. december 2001 - 15:10 #14
Hvordan kan man snyde med chart statistikken?
Og hvad ville jeg få ud af det?
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
23. december 2001 - 16:47 #15
Nogen der har anmeldt ham ?
Avatar billede maxhardcore Nybegynder
23. december 2001 - 16:48 #16
nej
Avatar billede eflow Nybegynder
23. december 2001 - 16:54 #17
budda>> du kunne f.eks. som her sige der er så mange inde på siden nu...du kan se den bliver besøgt.....
Avatar billede budda Nybegynder
23. december 2001 - 17:42 #18
Ja der kan jeg se hvor mange hits jeg har..men jeg tror ikke jeg kan snyde...
Avatar billede eflow Nybegynder
23. december 2001 - 17:51 #19
ehm....chart.dk bruger nok cookies og ip logging......dvs. ved at slette alle dine cookies logge af internetet, logge på igen og gåm ind på siden....har ikke prøvet men hvis ikke de logger andet...tjaaa så kan man sagtens fuske......

og desuden ved man jo ikke om du har nogle servere stående some place og kører det der online script....
Avatar billede budda Nybegynder
23. december 2001 - 18:08 #20
Nå ok...tror du helt alvorligt jeg ville genstarte min com  1600 gang?
Jeg vil lige sige jeg kun har 1 com!
Og jeg er hostet ved a0 har ikke min egen server.

Gider ikke høre mere om dette snyd! Det er jo direkte latterligt!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
23. december 2001 - 18:22 #21
budda / zzfreakzz > Så lad os da bare snakke om snyden i dette spm.
Avatar billede budda Nybegynder
23. december 2001 - 18:31 #22
bjarke-b

Mit ICQ:127945769
zzfreakzz : 138441144

Kontakt mig hvis du vil noget..
k?
Avatar billede budda Nybegynder
24. december 2001 - 00:22 #23
nå ikke...

tror sq ikke der er mere i denne debat!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
24. december 2001 - 00:25 #24
http://www.eksperten.dk/spm/144125

Det er vidst i orden ;)
Avatar billede maxhardcore Nybegynder
24. december 2001 - 10:40 #25
i orden det er da lige præcist hvad det ikke er, det er sgu en snyder profil (og en lorte chat)
Avatar billede budda Nybegynder
24. december 2001 - 11:03 #26
Bjarke-b >>
Kontakt os og se eks. vores ICQ profil mm..

Maxhardcore >>
Hvis der er noget du har imod min chat så kan du snakke med dig selv!
Personligt gider jeg ikke høre på det!
Avatar billede chatmanden Nybegynder
24. december 2001 - 11:08 #27
Jeg tror nok han åbner en porno hjemmeside lægger et eller andet på og når man trykker på et billede snupper man hen over hans hjemmside..

jeg har prøvet og fik masser af besøgende !
Avatar billede budda Nybegynder
24. december 2001 - 11:28 #28
chatmanden >>
Så vil jeg give dig en opgave: FIND den porno side som du tror jeg har lavet!

Lad mig lige citere entracode i spg 144125 :
>> Leger i moralens vogter. I stinker næsten lige så meget som de brugere der forsøger at snyde.... hold jeres små kommentarer for jer selv og giv ham noget konstruktivt at arbejde med i stedet for.
Avatar billede zzfreakzz Nybegynder
25. december 2001 - 03:08 #29
Fuck det man, Eksperten er snart bare et sted hvor folk render rundt og siger i / du snyder man. Man må snart oprette bruger hver dag, fordi man ikke kan oprette et spg, hvor alle kommer rendende og siger han snyder se selv eksperten spg et eller andet SHIT! Det lever sq ikke op til gamle dage manner ! Alle vil sikkert sige det er klamt jeg siger dette men det er sq min mening !

/Freak
Avatar billede budda Nybegynder
25. december 2001 - 09:58 #30
Jeg vil give dig ret!

Men hvad fanden kan man gøre ved det?
Der er åbenbart nogle mennesker som har ondt i røven!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
25. december 2001 - 13:26 #31
zzfreakzz > \"Gamle dage\" hmmm du har været her 17 dage så hvad ved du om gamle dage ?
Avatar billede budda Nybegynder
25. december 2001 - 13:45 #32
hehe..
OK den giver jeg til bjarke :)

hehe
Avatar billede zzfreakzz Nybegynder
25. december 2001 - 16:49 #33
hehe, rigtigt men jeg har sq haft en anden bruger (må jeg indrømme) Men lavede en ny !
Og nu siger alle sikkert jeg er en klam snyder og har mange brugere, Såen er eksperten ved at blive ;)

/ Weee :P
Avatar billede peter_xp_lover Nybegynder
28. december 2001 - 00:08 #34
zzfreak --> (nogle) folk på eksperten er ikke ude på at hjælpe, mere at jorde et nemt \"target\", finde fejl, slogs med ord og kritisere. zzfreak, giver dig helt ret ! Eksperten er ikke så hyggelig som den har været. Kan også se at nogle navne går igen med dårlige kommentare. (Vil ikke nævne navne)

Du spørger folk om en sponsor med 1 øre pr. visning, og dine svar :

-Du må være gal i knolden :)
-du har sq da også snyt i chart statistikken !!
-Nogen der har anmeldt ham ?
-det er sgu en snyder profil (og en lorte chat)
-Jeg tror nok han åbner en porno hjemmeside
-hvad ved du om gamle dage ?

Hvad skal frwaken med al den kritik ? Hvad kan han bruge den til ? Folk på eksperten er triste og leder efter noget at lave, så de finder knægte som dig og morer sig. 33 indlæg der ikke handler om det han spurgte, hvis det ikke er et svar, så lad være med at skrive noget :)

P.S. Folk på eksperten  har ikke noget at lave, og keder sig. Det har Bjarke bevist, hvorfor skulle man ellers skrive sådan noget : <citat>Så lad os da bare snakke om snyden i dette spm.</citat>
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
28. december 2001 - 23:43 #35
Peter har sq ret!

Måske er zzfreak en snyder, men behøver han at få det at vide hundredeogsytten gange?

Hmm... Nu ved jeg ikke hvad \"i\" mener med \"Gamle dage\" for i det halve år jeg har været her, syntes jeg da at det har været fint fint!

Bortset fra at der ofte er blevet diskuteret og kritiseret om noget FULDSTÆNSIG andet end det egentlige spm!!

Jeg har ikke mere at gøre her :)
Jeg har sq ik\' råd til at sponsorere siden!! ;)

Men dette ville jeg bare lige sige...

.::Michael::.
Avatar billede zzfreakzz Nybegynder
29. december 2001 - 20:22 #36
Dejligt at høre nogle har fornuft...
Lukket spørgsmålet.. det blev ikke rigtig til noget !
Avatar billede peter_xp_lover Nybegynder
30. december 2001 - 00:50 #37
zzfreakzz Hmmm... NU er jeg utilfreds ! De 30 point skulle gives til nogen. Jeg gav ikke et svar på dit sponsor spørgsmål, men dog den eneste der bakkede dig op. Nu skal det ikke lyde som om jeg skrev, hvad jeg skrev for at få point. Det var min mening. Men at give dig selv disse point, efter at have reddet din røv... Utaknemligt... (Heltaget dumt at give sig selv point)

- Peter

Avatar billede peter_xp_lover Nybegynder
30. december 2001 - 00:56 #38
zzfreakzz Hvor mange besøgende har din chat ? Der er jo ingen inde :(