Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
22. december 2001 - 17:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

begrænset mapper for brugere

Hej jeg kører somsagt windows xp fed Os men jeg er admin og vil gerne have at når jeg logger på så er alt der og jeg kan gøre alt som nu men når min lillebror logger på skal han kun kunne se en mappe som jeg logget ind som admin kan vælge hvilke mapper , programmer & ting han må åben se og rediger? hvordan
Avatar billede nichlas900 Nybegynder
22. december 2001 - 17:12 #1
Jeg har hørt at man skal køre NTFS system for at kunne lave private mapper. Jeg har ikke selv prøvet at gøre det fordi der skulle være mange ulemper ved NTFS !!!
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
22. december 2001 - 17:25 #2
nichlas900>>> HVVVVAAAAADDDD
Avatar billede nichlas900 Nybegynder
22. december 2001 - 17:29 #3
Hvad forstår du ikke ?

Man skal have NTFS fil system for at kunne lave private mapper !

Altså man skal ikke køre FAT32 !!
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
22. december 2001 - 19:10 #4
Jeg har et drev der kører ntfs !!! men HVORDAN laver man dem private HVORDAN!!!!!
Avatar billede double-g Juniormester
28. december 2001 - 18:51 #5
Det ser ved første øjekast ud til at den funktion med at give tilladelser er fjernet i Xp, men fortvivl ej.
kontrolpanel - mappeindstillinger - vis - avancerede indstillinger og fjern markering ved - brug simpel fildeling,
så er du tilbage til den go\'e gamle w2k opsætning.