Avatar billede dikkim Nybegynder
22. december 2001 - 20:34 Der er 7 kommentarer

HURTIGT SVAR!!! router stener

jeg har en cisco 828 router, som jeg fik sat op i går, fredag, nu her i morges da jeg stod op så jeg at der var lys i alle indikatorene, også dem som viser om der bliver overført noget, de stof helt stillet, den var stenet, nå men ok tænkte jeg og prøvede dermed at genstarte den, sluk/tænd manøvren. herefter virkede det i ca 5-10 minutter hvorefter det samme skete igen, jeg prøvede at slukke den iet par timer, og tændte den så igen, så virkede den, men kun i 1 time og 3 kvarter.........  og cybercity, fatter ingenting, det skla lige siges at dette er den anden jeg har, den sidste virkede overhovedet ikke.
Avatar billede ncp Nybegynder
22. december 2001 - 20:43 #1
det er en fejl i routeren... Den bliver sandsynligvis for \"varm\" og derfor virker den længere tid når den har været slukket i længere tid...
Avatar billede dikkim Nybegynder
22. december 2001 - 20:46 #2
måske jeg skulle putte den i køleskabet???  ;-)

eller i det mindste et køligt sted, så kan jeg se om det virker, selvom det godt nok er lidt træls, det er ikke fedt hvis man skal have en webserver til at stå og køre igennem den og man ikke er sikker på hvornår den går ned næste gang.
Avatar billede ncp Nybegynder
22. december 2001 - 20:50 #3
nope... jeg vil fåreslå du kontakter cc - det kan sq ikke være rigtigt, man skal bøvle med sådan noget...
Avatar billede dikkim Nybegynder
22. december 2001 - 20:52 #4
det er fandme utroligt alle de problemer der skal være med sådan noget computer PIS!!!
Avatar billede ncp Nybegynder
22. december 2001 - 20:58 #5
Complite TRUE! - Det ville bore være dæj\'lig, hvis det altid gjorde som det sku...
Avatar billede vistodk Nybegynder
22. december 2001 - 21:30 #6
bliver det grædvist værre og værre, eller kommer det med det samme... for det kan være en felj i nattabellen hvor den bare bygger den længere og længere, med et buffer overrun til følge

.:Visto.dk IT-service
.:www.visto.dk
.:adm@visto.dk
Avatar billede supermus Nybegynder
07. juni 2002 - 12:18 #7
Der er garanteret en routning på din Cisco rotuer, der hedder "ip route 0.0.0.0 0.0.0.0 <WAN interface> i stedet for "ip route 0.0.0.0 0.0.0.0 <NEXT HOP(din centrals IP-adresse)>. I første tilfælde gemmer routeren IP og MAC adresser på alt hvad du er i nærheden af på nettet og i sidste ende bliver din ARP-tabel overfyldt. I det andet tilfælde, er det kun IP og MAC-adresse på din egen router og centralens, og derfor får du kun to entries i din ARP-tabel, andet er ikke nødvendigt. Få fat i Cybercity og få en ny router, måske har de rettet fejlen i den anden router, hvis du altså kan få en anden.