Avatar billede ilovechicks Nybegynder
23. december 2001 - 17:29 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

GLÆDELIG JUL !!!!

glædelig jul allesammen !!!
men en ting som alle nok har spekuleret på meget er:
findes julemanden ? jeg fik en mail her for et stykke tid siden og satte den ind på www.copy-magazine.dk

se den her:

http://www.cmag.dk/default.asp?id=316

En forklaring på hvorfor julemande ik findes..

men ligegyldigt hvad folk siger er det julemanden der kommer med gaverne juleaften så han må være fra rummet eller være et lyn med nissehue...!!!

*sS*
Avatar billede nordenbaek Nybegynder
23. december 2001 - 17:31 #1
Ej hvor jeg hader små websider som prøver at skaffe nogle besøgende på den måde.

Luk dette spm!! - REKLAME-DYR
Avatar billede ilovechicks Nybegynder
23. december 2001 - 17:33 #2
hvordan lukker jeg det ? jeg så bare lige artiklen og vilel sige det til jer...
Avatar billede nordenbaek Nybegynder
23. december 2001 - 17:35 #3
bare accepter.

Du skrev før: \"jeg fik en mail her for et stykke tid siden og satte den ind på www.copy-magazine.dk\"  hmm.. mærkeligt at du bare lige så den når du selv har skrevet den.
Avatar billede ilovechicks Nybegynder
23. december 2001 - 17:37 #4
nej jeg gav den til ham der ejer det
Avatar billede nordenbaek Nybegynder
23. december 2001 - 17:40 #5
Det vil sige at det ikke er denne unge skribent http://www.cmag.dk/default.asp?page=redinfo&skribent=25 som har skrevet den ?
Avatar billede eflow Nybegynder
23. december 2001 - 17:49 #6
lol en historie.....må jeg huske...lol...kan man jo ikke....

men trods den var sjov skal du ikke reklamere

/eflow
www.eflow.dk
www.hard-news.dk
Avatar billede ilovechicks Nybegynder
23. december 2001 - 18:37 #7
GLÆDELIG JUL !!!!!

i er ik en skid i julestemning undtegen eflow !!!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
23. december 2001 - 18:42 #8
glædelig i lige måde, er i knaldhamrende julehumør, og ja da, julemanden fides da :-)
Avatar billede bentn Nybegynder
23. december 2001 - 18:47 #9
>ilovechicks
Jeg vil godt ønske dig en glædelig jul, og syntes du skal bevare dit gode julehumør  ...synd det ikke blev modtaget bedre.
Avatar billede hells_bells Nybegynder
23. december 2001 - 18:58 #10
\"Davs du. Mit navn er Benny ik\'. Ja, oprindelig var det Brian, men det synes jeg var en smule for belastet, ik\'. Så nu er det Benny ik\' - Jensen ik\'. Nå men jeg smutter
Avatar billede nordenbaek Nybegynder
23. december 2001 - 19:00 #11
:-D
Avatar billede ztyxx Nybegynder
23. december 2001 - 21:11 #12
hells_bells> Det´ bår dæjli´:-)
Avatar billede hells_bells Nybegynder
23. december 2001 - 22:23 #13
Davs du. Mit navn er Benny Jensen, ik\'. Jeg skulle bare lige høre, om du havde set nogen nisser?…. Nisser - bob bob bob! … Nisser!!…. NISSER - AAAAAAAAARHG !!!

Hæ hæ Glædelig jul ønskes i af Hells_Bells...  :o)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
23. december 2001 - 22:28 #14
oO(nu har hells_bells vist drukket af husholdningsspritten igen*LOL*)
Avatar billede hells_bells Nybegynder
23. december 2001 - 22:31 #15
\"Davs du. Mit navn er Benny Jensen, fra Kock Sokker & Sko, ik\'. Nu slynger jeg lige en bemærkning ud i luften: Glædelig jul!\"

Ztyxx> *loooool*  Jeg kan ikke lade være :o)))))
Avatar billede ztyxx Nybegynder
23. december 2001 - 23:13 #16
Benny du ka da it bår siie glæjli´ jul, uden at kyss mæ, a står under æ mistelten, Benny kys mæ så
Avatar billede eflow Nybegynder
24. december 2001 - 00:45 #17
Why it\'s allways my there shall .....
Because it\'s you with the bigist tænder, and det grimste tøj.....
*lol*
Avatar billede ztyxx Nybegynder
24. december 2001 - 00:49 #18
eflow>You are vel not forelsket in the kartoffelwoman, or hvad??
Avatar billede eflow Nybegynder
24. december 2001 - 00:51 #19
ztyxx>> and so what.....i gider det under lyneme ikke det shit mere.....now i\'m ud her fra... *lol*
Avatar billede ztyxx Nybegynder
24. december 2001 - 00:53 #20
eflow> that a good wending, kan you lige gentake that, maybe we kan use den in another afsnit..
Avatar billede hells_bells Nybegynder
24. december 2001 - 08:17 #21
*lol* Dejligt med lidt sjov her på Eksperten.  :o)
Avatar billede blyno Praktikant
25. december 2001 - 22:44 #22
Jeg er åbentbart ikke den eneste der har set viden om på dr2. Men cut\'n\'paste er da en dejlig ting.