Avatar billede cangoo Nybegynder
03. januar 2002 - 21:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HJELP, Opretten bankkonto i Danmark

Jeg har del nettsteder i Danmark, Jeg trener en bank i Danmark. En Person som har dansk Cpr.nr.Jeg trener en person som kan stå som kontoinnhaver for meg i Danmark. Dette er i en kort periode. til jeg har skaffet med et egen dansk cpr.nr.  Og Opprette postadressen for meg i Danmark. Som skal ettersendt posten til Meg i Norge (Jeg betaler for ettersendingen av posten til Norge). Det blir ikke så mey jobb. Meste skal gå vi e-post.

Posten blir for altid. Kan bli medeier i Hel Gruppen, som en betaling for jobben.

mvh
Atle Næss
firmapost@norron-systemer.no
Avatar billede tommyf Nybegynder
03. januar 2002 - 21:51 #1
Det med vidersending af post kan jeg nok klarer, men som ejer af kontoen? Så skal der i hvert fald ikke være mulighed for overtræk, så står man selv med problemerne.
Avatar billede vistodk Nybegynder
03. januar 2002 - 21:52 #2
kan fikses.. evt. via en kontraktansættelse i mit firma

.: Visto.dk IT-service
.: www.visto.dk
Avatar billede cangoo Nybegynder
03. januar 2002 - 22:02 #3
Til bruker tommyf

Ta kontakt med meg på firmapost@norron-systemer.no