Avatar billede t-moller Nybegynder
04. januar 2002 - 12:52 Der er 6 kommentarer

Scanner problemer

Min scanner Cannon FP320P virker ikke tilfredstillende efter inst.af XP. Kan for det første ikke se at den er installeret under Scannere og kameraer, har prøvet med \"har diskette\" osv.uden held.
Programmmet, værktøjer m.v er ok, og det er også muligt ar scanne men ikke fra Word 2000 og Corel Fejl : \"Could not find crlscsi.sys Kernel Mode driver, or no host adapter found\".
Scanneren er tilsluttet samme printerport som min HP710c og det giver også problemer med scanneren der siger at porten er optaget hvis jeg først ? har brugt printeren.
Avatar billede resten Nybegynder
04. januar 2002 - 12:55 #1
har du prøvet at opdater dine driver.
Avatar billede t-moller Nybegynder
04. januar 2002 - 13:04 #2
Ja - til scanner og printer.
Avatar billede resten Nybegynder
04. januar 2002 - 13:05 #3
hmm jeg blir lige nødt til at smutte men vender lige tilbage om 1 times tid.
Avatar billede t-moller Nybegynder
08. januar 2002 - 11:11 #4
Det er godtnok nogle en lang times tid du holder dig
Avatar billede resten Nybegynder
08. januar 2002 - 12:04 #5
ja det må man sige sorry :-(
nej jeg har sku helt glemt det men du kunne jo også bare ha meldt ud senerer samme dag :))
Avatar billede t-moller Nybegynder
08. januar 2002 - 12:10 #6
ja-ja , det er ok.
har lige prøvet at skrive til Canon dk, og får svar derfra inden 48 timer skriver de.