Avatar billede manhatten Nybegynder
04. januar 2002 - 23:14 Der er 2 løsninger

Filmens titel: Gyser, tennisbolde, blod

Min kæreste og jeg kom til at snakke lige om gamle gyserfilm og kom i tanke om en film vi begge har set for mange år siden men vi kan slet ikke komme i tanke om hvad den hedder øv :(

Det eneste vi rigtigt kan huske fra filmen er nogle tennisbolde der splatter ud og som er fyldt med blod. De splatter vistnok kun ud på en indendørs tennisbane.

Håber nogen kan hjælpe selvom det intet har med IT at gøre da jeg sidder og er ved at blive \"sindsyg\" over ikke at kunne huske titlen.

/Manhatten
Avatar billede mouse-the-mighty Nybegynder
05. januar 2002 - 02:30 #1
CRITTERS og der er 5 stk af dem
Avatar billede manhatten Nybegynder
05. januar 2002 - 11:06 #2
Mouse> Det er ikke den desværre men takker for svaret alligevel. Giver lige lidt point alligevel som tak for hjælpen.

Har fået svar på usenet og den skulle hedde Tennisbanen på dansk og Tennis Court orig.

http://us.imdb.com/Title?0088244

/Manhatten