Avatar billede hobro Juniormester
05. januar 2002 - 13:33 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2002

Postregel til Outlook 2002.
Har en ASDL linie og med en konti og 4 pc-er tilkoblet. Hver pc har sin egen e-mail adr.
Hvordan skal postreglen opsættes, således hver pc kun får sin egen post.
I Outlook Express var det let. Der hed det bare \"hent den ikke fra serveren\", men en tilsvarende mulighed kan jeg ikke finde i Outlook 2002.
Avatar billede prodic Mester
05. januar 2002 - 13:42 #1
Nederst i felt nummer 2 der fremkommer har du et punkt der hedder - Kun denne computer - kunne det være den?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. januar 2002 - 13:52 #2
Hvis du vælger tool/Rules Wizard, så skal du vælge New rule og Start from Blank.

Check when they arrive
Sent only to me

:))

/Nikolaj
Avatar billede hobro Juniormester
05. januar 2002 - 14:24 #3
Til prodic - nej har prøvet på flere forskellige måder med \"kun på denne computer\".

hej..
Avatar billede hobro Juniormester
05. januar 2002 - 14:25 #4
Til nikolajdu - måske, men ? der skal følge mere efter

hej...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. januar 2002 - 14:27 #5
Ikke forstået?? Hvad mener du med \"..men ? der skal følge mere efter\"
Avatar billede hobro Juniormester
05. januar 2002 - 14:30 #6
Til nikolajdu - jeg måske lidt dumt med den \"men ?\", men der skal følge en handling efter \"sent kun til mig\"

hej...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. januar 2002 - 14:34 #7
Allernederst i listen hvor man kan vælge \"Sent only to me\" Der kan du også vælge \"on this machine only\"
Avatar billede hobro Juniormester
05. januar 2002 - 14:36 #8
Til nikolajdu - se min kommentar til prodic \"du`r ikke\"

hej...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. januar 2002 - 14:37 #9
I know - My bad.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. januar 2002 - 08:12 #10
FIk du løst problemet??

/Nikolaj :))
Avatar billede hobro Juniormester
11. januar 2002 - 14:58 #11
Til Nikolajdu

Nej - og hos Microsoft har jeg opbrugt min hjælpe muligheder. I deres online videnbank er der umiddelbart ikke svaret på et lign. problem. Hos min intenet udbyder TDC/Netexpres kan/vil man ikke hjælpe og henviser tilbage til Microsoft.

Så nej - en skam for selve den nye Outlook 2002 er god nok.

Dvs indtil nogle \"gode hoveder\" finder en løsning bliver jeg nød til at bruge det gamle Outlook Express. Alt nyt behøver åbenbart ikke at være bedre.

hej....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. januar 2002 - 15:00 #12
surt :((
Avatar billede hobro Juniormester
18. juli 2007 - 23:46 #13
lukker
Avatar billede hobro Juniormester
22. august 2010 - 11:55 #14
spørgsmålet er lukket