Avatar billede waldowolf Nybegynder
05. januar 2002 - 15:16 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Gratis udabrjedelse af hjemmeside.

Så vil jeg få lavet lidt til ref. listen, og nogle firmaer/butiker/foreninger som mangler en lile side, hvor de bliver presenteret på nettet.

Krav:
- At i er moms. registret.
- At mit navn står på siden.
- At den side som jeg laver ikke bliver solgt videre, uden min tiladelse.

Kontakt: admin@enter-s.dk
Info: www.enter-s.dk/freelance

Avatar billede waldowolf Nybegynder
05. januar 2002 - 15:18 #1
Så vil jeg få lavet lidt til ref. listen, og mangler nogle firmaer/butiker/foreninger som gerne vil have en lille side, hvor de bliver præsenteret på nettet.

/\\
  det er lige det med at copy\'n\'paste fra Wordpad rigtigt :)
Avatar billede xenophobia Nybegynder
05. januar 2002 - 15:19 #2
Du bør tjekke din side for stavefejl, du får dårlig reklame når du i din kontakt-form skriver:

Huske at skrive E-Mail, vis du vil have respons

- du mener vel:

Husk at skrive E-mail, hvis du vil have respons.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. januar 2002 - 15:25 #3
Eksperten er ingen reklame søjle, så luk det her spørgsmål. Vil du have arbejde så find det selv og hvad skal de i øvrigt være momsregistreret for i forhold til gratis arbejde???

På korrekt dansk hedder det så iøvrigt e-post (hvor kønt det så end måtte være!)

/Nikolaj
Avatar billede waldowolf Nybegynder
05. januar 2002 - 15:30 #4
nikolajdue >> Ok. Men jeg havde jo en lille fantasi, om at det ikke var \"ulovligt\", da jeg så på den her:
http://www.eksperten.dk/kategori/112

herunder:
- http://www.eksperten.dk/spm/145739
- http://www.eksperten.dk/spm/137381
- http://www.eksperten.dk/spm/152829

Men fordi de andre gør det, betyder det jo ikke jeg må gøre det :).

Avatar billede netsrac Nybegynder
05. januar 2002 - 15:30 #5
Hold da op nogle sure miner, jeg synes det er helt okay at dette spørgsmål er oprettet, hvorfor ikke give manden en chance, når nu han vil lave noget gratis.
Avatar billede waldowolf Nybegynder
05. januar 2002 - 15:33 #6
\"e-post\" tror de fleste brugere vil nok spørge hvad en E-Post adresse er, i stedet for E-Mail. Så det må jo være mere tekst-brugervenligt at skrive E-Mail:
http://www.dsn.dk/it-dansk/ordliste.htm#E
e-mail (sb.) -en, -s el. e-mail, -ene
En elektronisk besked, eventuelt med vedhæftede filer, der udveksles asynkront, dvs. som kan ligge til modtageren har tid til at læse den. Også: en mail, et e-brev.
Eksempel på brug: De frygter, at deres e-mail bliver læst af arbejdsgiveren og føler sig mere trygge ved at korrespondere hjemmefra. [Fagforeningen HK]
Medie til udveksling af skriftlige elektroniske beskeder (e-breve). Også: e-post, elektronisk post.
Engelsk: e-mail, electronic mail
CR: H.4.3
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. januar 2002 - 15:38 #7
Waldowolf - Kommentaren med e-post var nu også mest for sjow - Selvom den er korrekt så lyder det af h til :))

Netsrac - Admin udtalte engang at E ikke skulle bruges til den slags. Forestil dig også at hvert andet spørgsmål oprettet er reklamer for hvad som helst (Folk prøvede en overgang at sælge mobiltelefoner herinde) - Det kan så godt være jeg lyder som en gammel sur stodder, men jeg holder på admin´s ord indtil andet er nærmere beskrevet i reglerne. Desværre har jeg ikke mine bookmarks liggende på denne maskine :((

/Nikolaj
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2002 - 15:41 #8
Folk har så ond i bagdelen så snart vi er inde på denne slags indlæg. Iøvrig bad han jer ikke om at rette stavefejl på hans \"webby\". Spørgsmålet gik på, om nogen manglede arbejdkraft, og ikke på, om i synes dette er et godt spm.

Desuden er spm oprettet i \"Job/opgaver: Freelance\", og hvis du nikulajdu mener, at spm strider mod reglerne, må du vel anmelde det el lign.

Jeg kan ikke se at det gør.

<Ikke ment så slemt>Så slap dog af :o)</ikke ment så slemt>
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. januar 2002 - 15:56 #9
Der er masse af folk på Eksperten der søger en gratis hjemmeside, du kan bare begynde fra en ende af ;o)
http://www.eksperten.dk/spm/150029
Avatar billede xenophobia Nybegynder
05. januar 2002 - 15:58 #10
smajli >> Det var ikke for at provokere waldowolf, men for at hjælpe ham!
Jeg tror han får en del flere henvendelser hvis han staver rigtigt på sin side.
Hans \"webby\" er altså hans oplysningsside, så hvis der er et sted hvor han SKAL stave rigtigt så er det da der. Altså pyt med om vi klodser lidt rundt på tastaturet her, men det er jo kunderne der skal læse han side. Vi kan bedømme ham ud fra indlægene her, men kunden har kun \"webby\'en\" at bedømme ham ud fra.
Avatar billede waldowolf Nybegynder
05. januar 2002 - 16:00 #11
tommyf >> DDet der med moms, var nu fordi det skulle være lidt seriøst - ikke for at sige de andre ikke er seriøse, de sider de laver. Men jeg tror du/i kan forstå?

Avatar billede backside Nybegynder
05. januar 2002 - 20:56 #12
waldowolf>> En lille information omkring \"kontakt siden\"

\"Eller ved brug af kontak formen\"

Bare så er du klar over det.  :)
Avatar billede backside Nybegynder
05. januar 2002 - 21:04 #13
\"hjemmesiderlavet\",  index siden
\"Levested: Stubbekøbing, Flaster\", info siden

Der var lige lidt mere. ;)
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. januar 2002 - 23:23 #14