Avatar billede cangoo Nybegynder
07. januar 2002 - 22:05 Der er 5 kommentarer

Kontaktperson for meg(firma) i Danmark

Ønsker kontakt folk som ønsker å være kontaktperson for meg og mitt firma i Danmark. Jeg driver en del nettsteder i Danmark...

Ta kontakt med meg, hvi d er intressert å være kontaktperson for meg i Danmark (alle vil få en e-postadresse som slutter på @real-gruppen.com)...
Send gjern litt om deg selv og utdanning/prakis til Oss.

Ta kontakt med meg på tlf. +47 63 90 87 63

eller mail atle.naess@real-gruppen.com, admin@cangoo.dk

med hilsen

Atle Næss
webmaster@real-gruppen.com
Avatar billede brita Nybegynder
07. januar 2002 - 22:10 #1
Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad du vil bruge dine kontaktpersoner til inden jeg bider på.... er det til at skaffe nye jobs(altså sælgere) eller er det til at producere sites eller hvad ?

Avatar billede annikadk Nybegynder
07. januar 2002 - 22:10 #2
vær venlig at respekter ekspertens regler.
så vidt jeg kan huske må det være 3. gang du opretter dette spørgsmål.
Avatar billede cangoo Nybegynder
07. januar 2002 - 22:20 #3
Dette er en kontaktperson som vil det daglig kontakt mellom meg og danmark. Komme  med forslag på nye funksjoner. Mye annonse kampnjer i danmark mye mer.

Vi kommer til å møter i Danmark 2-4 ganger i året...

mvh

Atle
Avatar billede waldowolf Nybegynder
07. januar 2002 - 22:36 #4
Vil gerne hører nærmere om det:
admin@enter-s.dk
Avatar billede michael-k Nybegynder
07. januar 2002 - 22:44 #5
hvad med $$. Er der noget af det ?