08. januar 2002 - 09:05Der er
10 kommentarer og 1 løsning
load flash først
- så er den gal med mig igen..... hvordan får jeg loadet min flashfilm før alt det andet? - det er ikke særligt pænt når der hentes lidt grafik , så en lang pause mens der hentes flash og så kommer resten......... - jeg tror nok jeg gerne vil have en hvid tom side indtil min flash er klar....måske....
Denne side indeholder artikler med forskellige perspektiver på Identity & Access Management i private og offentlige organisationer. Artiklerne behandler aktuelle IAM-emner og leveres af producenter, rådgivere og implementeringspartnere.
Det vil jeg gerne men ikke lige nu og her. Men du har da ret i hvad du siger.... det er træls at tro man har fundet noget godt og det så viser sig ikke at \"dutte\"....
1 million år senere vente jeg så tilbage........... kom aldrig videre med ideen - men tak for hjælpen og undskyld ulejligheden!
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.