Avatar billede dragster Nybegynder
08. januar 2002 - 11:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvor mange gange må man adapte ?

Hejsa !!
Et lille spørgsmål om adaptere !!
Jeg var igår ude ved en kunde, og skulle hjælpe ham med trådløse mus (Sigma USB). Computeren den var tilsluttet var en ældre Pentium uden PS2 eller USB, kunden havde så købt en USB -> PS2 Adapter og en PS2 -> Seriel adapter, I håb om han kunne få sin USB mus til at køre i en seriel port. Her kommer så spørgsmålet: Hvor mange gange må man adaptere mellem formaterne ? Kan det lade sig gøre at konvertere først fra USB til PS2, og fra PS2 til Seriel, og så få det til at køre ??
Avatar billede NanoQ Nybegynder
08. januar 2002 - 11:24 #1
Det vil ikke fungere.

Der kan købes specielle USB til Seriel adaptere. Han er nødt til at have fat i sådan én.

NanoQ
Avatar billede dragster Nybegynder
08. januar 2002 - 12:06 #2
Har kigget efter dem !! Men kan ikke finde nogen der forhandler dem, kender du en ??
Avatar billede NanoQ Nybegynder
08. januar 2002 - 12:07 #3
Jeg ved Xircom fremstiller dem.

De fleste velassorterede hardwarepushere sælger xircom produkter.

NanoQ