Avatar billede damkvist Praktikant
09. januar 2002 - 12:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Simpel print af label på OKI matrix printer

Er der nogen der har kendskab til et program, der kan printe en simpel label ud på en matrixprinter med endeløse baner. Det der er vigtigt er, at hvis der kun ønskes skrevet en label ud, skrives denne kun ud. Der er tale om ren tekst og der er behov for en simpel lagringsfunktion af indholdet af labelen til senere genudskrivning.
Det er brugt utallige forsøg bl.a. gennem Words funktioner og en masse andet.
I gode gamle dage virkede dette i DOS, men i dag hvor Windows har taget over, har man ikke hele magten selv.
Avatar billede jefa Nybegynder
14. januar 2002 - 16:18 #1
Avatar billede jefa Nybegynder
14. januar 2002 - 16:24 #2
Du kan printe 1 eller et helt ark. Starte fra label 7. Det virker meget Godt. Og det virker til Pin Fed labels