Avatar billede jazzman Nybegynder
09. januar 2002 - 17:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hændelse/behaviors

Nu har jeg siddet i lidt for lang tid med det samme problem. Den eneste \"event\" jeg kan få frem ved en ganske almindelig tekst i Dreamweaver er \"onMouseOver\". Jeg kan hverken få fx \"onMouseOut eller onClick\" frem. Normalt giver Dreamweaver flere muligheder!!!!! Hvad gør jeg?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
09. januar 2002 - 18:16 #1
Ændrer til \"show events for: IE 5\"
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
09. januar 2002 - 18:19 #2
mere præcist:

tryk på \"plusknappen\" i behaviorsinspectoren-->gå til bunden -->show event for-->IE 5.0
Avatar billede hojben Novice
09. januar 2002 - 18:19 #3
pel > det står min fx allerede til og jeg får det sq heller ik :(
Avatar billede jazzman Nybegynder
09. januar 2002 - 18:20 #4
OOOOHHHHJa Im a stupid fool!!
Tak for hjælpen - her er dine 30 p
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
09. januar 2002 - 18:21 #5
hojben>>Er det rigtigt?? Lyder mystisk..har du overvejet at genindstallere?
Avatar billede hojben Novice
09. januar 2002 - 18:22 #6
hmmm muligt fordi det er DW3 ??
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
09. januar 2002 - 18:26 #7
Narj..tror jeg ikke - men er ikke sikker.