Avatar billede hkta Nybegynder
10. januar 2002 - 08:57 Der er 8 kommentarer

tastatur

Jeg har lige købt en IBM Think Pad
Mit problem er at der på tastaturets bogstaver også er tal hvilket den skriver i stedet for bogstaverne. Jeg har været inde i kontrolpanel under tastatur, men jeg kan ikke se hvad der skulle være galt.
Avatar billede cdc Novice
10. januar 2002 - 09:00 #1
nu er vel ikke numlock aktiveret vel.

/cdc
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
10. januar 2002 - 09:06 #2
På min Think Pad er der almindelige bogstaver/tal og så er der de \"blå\" som hører til Fn knappen.
Eller mener du dem der har mere end 2 slags på en kanp
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
10. januar 2002 - 09:06 #3
Kanp er jo selvfølgelig en Knap
Avatar billede praetorian Nybegynder
10. januar 2002 - 09:07 #4
Eller at tastaturet låser enten Alt Gr,Shift eller Ctrl tasten
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. januar 2002 - 09:10 #5
du skal sikkert aktivere en de blå FN taster, check med din manual
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
10. januar 2002 - 09:26 #6
Kan du sige/skrive helt nøjagtigt hvad det er den skriver
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
10. januar 2002 - 09:46 #7
Har du fornylig installeret nye programmer eller styresystem??
Manualen siger at dette kan have indflydelse, og du skal have din maskine efterset.
Avatar billede rejen Nybegynder
10. januar 2002 - 09:52 #8
Numlock er slået til. Tast shift+Scrl lock eller hvis det er en ældre model er det en anden tastekombination som jeg desværre ikke lige kan huske