Avatar billede win-xp Nybegynder
11. januar 2002 - 15:56 Der er 10 kommentarer

Hvem kan hjælpe??

Hej.....

Jeg vil gerne have lavet en intro til min \"hjmmeside\"
Hvis du er intrasseret kan du maile til mig, på ma2002sk@hotmail.com

Jeg skal nok fortælle jer alt hvad jeg har brug for på MSN hvis i har det....

På forhånd tak!
P.S håber der er nogen der vil hjælpe!
Avatar billede webmonster Nybegynder
11. januar 2002 - 15:59 #1
hvad skal det være for en intro ?? ..

i Politiken ?
i B.T. ?
Flash ??? ..

Hvad vil du have ???
Avatar billede win-xp Nybegynder
11. januar 2002 - 15:59 #2
Ups det er i Flash!
Avatar billede win-xp Nybegynder
11. januar 2002 - 16:11 #3
Er der ikke nogen der kan?
Jeg ville blive meget glad hvis der var!
Avatar billede lingoman Nybegynder
11. januar 2002 - 16:30 #4
Du skal nok lige specificere flash opgaven her så folk selv kan vurdere om omfanget er passende før de svarer på dit spørgsmål.
mvh geo
Avatar billede win-xp Nybegynder
11. januar 2002 - 16:31 #5
Jeg skal have lavet en lille/mellem intro på ca. 10 - 20 sek....

Det er ikke særlig meget, jeg giver jeg billederne/tektsen, i skal bare sætte dem i på en fed måde!

Lingoman> du ville være god til det her, tror jeg!
Avatar billede lingoman Nybegynder
11. januar 2002 - 16:43 #6
Hvis du kan uddybe hvad der er \"en fed måde\" kan jeg godt lave det for dig i weekenden. Problemet med en vag formulering er at stort set alt er muligt at lave i Flash, men hvis man ikke gør sig klar fra starten hvilket resultat man ønsker sig ender det med at man sidder og laver 117 varianter for at det skal blive \"fedt\" . Det er derfor absolut nødvendigt at du preciserer dette før jeg vil påtage mig opgaven så det bliver som det du havde forstillet dig aller føste gang. Skal introen køre for sig selv og hoppe til en anden side når den er færdig ? Baggrundsfarver, effekter etc.??
Avatar billede win-xp Nybegynder
11. januar 2002 - 16:48 #7
Kan du ikke kontakte mig, så kan jeg give dig alle \"tingene\".....
Det skal bare være klar til mandag!
Kontakt mig på ma2002sk@hotmail.com så skal jeg nok give dig alle oplysningerne, hvis du vil have flere point, skal jeg nok give dig det!!

Helst på MSN!
Avatar billede lingoman Nybegynder
11. januar 2002 - 16:55 #8
Hvis oplysningerne er af en fortrolig art kan du maile dem til mig sammen med grafikken.
geo@lingoman.dk
Ellers synes jeg at du skal poste dem her på eksperten og opload billederne så alle kan være med. Især hvis det er vigtigt for dig at du får de færdige flash filer inden mandag. Jeg kan nemlig ikke give dig nogen garanti!
Avatar billede win-xp Nybegynder
11. januar 2002 - 16:56 #9
Har du ikke msn eller icq??
Avatar billede lingoman Nybegynder
11. januar 2002 - 17:05 #10
Alle her på eksperten har msn/icq ;)
For ikke kommecielle opgaver vil jeg dog kun bruge eksperten af samme grund som jeg nævner for oven. Alle skal kunne være med.

Jeg kan give dig deadline garanti kun hvis det er en opgave for kroner, men så må du kontakte mig via email for at få en aftale på plads. Håber at jeg hører fra dig!
mvh geo