Avatar billede mczlimmer Nybegynder
14. januar 2002 - 15:47 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Hvilken udbyder..?

Hej Eksperter...

Er der nogen af jer der kan sige mig hvor jeg skal ligge min HP ud... Et sted ligesom subnet, det er sådan noget jeg søger...
Krav:
URL\'en skal være let at forstå (www.\"ditnavn\".\"udbydernavn\".dk eller andet let)...
De skal understøtte PHP...
Deres server skal ikke gå ned hele tiden (har prøvet det en gang, det er noget shit!)...

Håber i vil hjælpe mig..?

Hvis jeg er gået helt forkert i kategorierne, så fortæl mig det lige...

Zlimmer ~over&out~
Avatar billede hojben Novice
14. januar 2002 - 15:48 #1
www.internetplads.dk

der kan du selv søge
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
14. januar 2002 - 15:49 #2
www.webpunkt.dk

- Rasmus!
Avatar billede zeth Nybegynder
14. januar 2002 - 16:00 #3
Avatar billede webmonster Nybegynder
14. januar 2002 - 16:07 #4
vist også noget med http://www.amok.dk
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
14. januar 2002 - 16:19 #5
--->rasmus_h
Hvilken adresse ville jeg få hvis jeg kaldte mig mczlimmer?

--->hojben
Sprugte ikke om et sted til selv at søge men om, om her var nogen der gad det, eller kendte et sted...

--->zeth
Sorry... Friserverplads har jeg en bruger på, men jeg bryder mig ikke om den URL man får, kan bedre lide subnets (de understøtter bare ikke PHP :( )

--->webmonster
Sure, at det er den rigtige adresse og at det er seriøst arbejde på amok?

Zlimmer ~over&out~