Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
14. januar 2002 - 16:14 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Det virker....bare ikke uden drivere..!?!

Hej ! Efter jeg har opgraderet min pc fra WinME til WinXP har jeg oplevet en kæmpe forandring...!!! WinXP er mega stabilt og osv. men der er jo lige det med drivere til min brænder (Plextor 24x10x40x) og mit DVD-drev (Samsung). Jeg kan ikke bruge dem mere pga. gamle drivere ! Jeg har ledt 1000 steder men kan ikke finde nogle drivere...! Nogle der kender et sted ?
Avatar billede resten Nybegynder
14. januar 2002 - 16:17 #1
Prøv at se om det ikke hjælper med denne pacth til din plextor brænder.
den ligger her på min ftp server.
ftp://62.243.166.206/
Avatar billede webmonster Nybegynder
14. januar 2002 - 16:17 #2
Windows update finder ikke de nye drivere ??? ...
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
14. januar 2002 - 16:25 #3
-> Webmonster : Nææ ved ikke hvorfor ?? Har prøvet www.plextor.com men der er ikke en skid..!
Avatar billede webmonster Nybegynder
14. januar 2002 - 16:26 #4
Avatar billede hub Nybegynder
14. januar 2002 - 16:34 #5
Xp finder og genkender Plextor drevet uden problemer (Enhedshåndtering) Har selv en tilsvarende og den kører fint i XP. Problemet ligger i dit brænderprogram der skal understøtte XP. Den nyeste Nero ( www.ahead.de ) samt Roxio Easy CD begge i fungerende demoer, arbejder uden problemer i XP, og genkender Plextor\'en.
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
14. januar 2002 - 16:39 #6
-> Hub : Jeg bruger Nero 5.5 og den understøtter WinXP, det er derfor jeg ikke kan forstå det ikke virker... har prøvet med Enhedshåndtering før men det virkede ikke... prøver måske igen senere...! Jeg tror måske jeg selv kan løse problemet !!
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
14. januar 2002 - 16:40 #7
-> Hub : Hvad gør du får at opdatere driveren til brænderen ??

-> Ingen der kan hjælpe med Samsung DVD drevet ?? WinXP opfatter drevet som et alm. cd drev og ik DVD..!!
Avatar billede hub Nybegynder
14. januar 2002 - 16:44 #8
Intet! Jeg lader XP finde brænderen selv under install. Hvis din ikke gør det, er det måske fordi, du har opdateret fra ME?? Det er en dårlig ide.. Prøv evt. at fjerne brænderen fra Enhedshåndtering og lade XP finde den igen efter genstart.
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
14. januar 2002 - 16:48 #9
-> Hub : Hmm prøver lige...!
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
14. januar 2002 - 16:53 #10
-> Hub : Det virker stadigvæk ikke !!
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
15. januar 2002 - 14:19 #11
Jeg har fundet en ny firmware fra Plextor som har fået min brænder til at virke....!!!
Nogle som kan hjælpe med DVD drevet ?
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
17. januar 2002 - 18:39 #12
Hmm lukker bare spørgsmålet !!