Avatar billede henrikbremer Nybegynder
15. januar 2002 - 16:34 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

TV out på GForce2 V7100

Hvordan får jeg et billede frem på mit TV?

Skal jeg stille TVet på en speciel kanal?

Burde billede ikke komme frem af sig selv når jeg tænder for PCen ligesom med en video?

Jeg bruger XP og kan ikke vælge andet end min monitor under skærmindstillinger. Jeg bruger ikke Scartstik men et almindleigt Jack stik.
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
15. januar 2002 - 16:40 #1
Oehhh tvet skal selvfolgelig staa paa AUX-IN eller tilsvarende! Ellers kommer der ingen signal ind

/JB
Avatar billede steep30 Nybegynder
15. januar 2002 - 16:41 #2
Hent TV-Tool:

http://come.to/tvout

Ang. hvad kanal dit tv skal stå på, der må du jo ligesom finde manualen til dit tv!
Avatar billede henrikbremer Nybegynder
15. januar 2002 - 16:56 #3
Helt dum er jeg ike. Naturligvis står mit TV på AUX-IN. TV-tool er kun for nVida.

Nogen andre forslag. Er det ikke meningen, at man skal kunne vælge/ bruge begge skærme på en gang?

Skla man gøre noget på PCen, før det virker, eller er det normalt nok bare at tænde for TVet?
Avatar billede steep30 Nybegynder
15. januar 2002 - 17:03 #4
Hallo mester, nu ligger det jo sådan at Nvida laver Geforce chippen.
Avatar billede asmodeus Nybegynder
15. januar 2002 - 17:47 #5
Hvilken version af detonator bruger du ?

NB! Jeg har selv et v7100

mvh/
Asmodeus
Avatar billede henrikbremer Nybegynder
15. januar 2002 - 17:48 #6
Jeg havde ikke installeret noget software. Mit problem er dog, at XP ikke vil lade mig installere nogle drivers. Hvilke SoftWare kan bruges? Links...
Avatar billede asmodeus Nybegynder
15. januar 2002 - 18:30 #7
www.tweakup.dk -> under drivers -> nvidia -> detonator 21.83 kan anbefales - kan ikke den nyeste 23.11, den virker ikke perfekt med XP.

mvh/
Asmodeus
Avatar billede henrikbremer Nybegynder
16. januar 2002 - 06:52 #8
Detonator var det jeg skulle bruge. Tak Asmodeus
Avatar billede wisen Nybegynder
16. januar 2002 - 08:20 #9
Du skal ind i dine Skærmindstillinger->Indstillinger->Avanceret->Twinview og aktivere tv-out på dit kort.
Avatar billede wisen Nybegynder
16. januar 2002 - 08:21 #10
... der er altså ikke \"automatisk\" tv-out signal når du tænder din PC :)
Avatar billede asmodeus Nybegynder
16. januar 2002 - 11:38 #11
Ok, fint nok

mvh/
Asmodeus