Avatar billede gimmy Nybegynder
15. januar 2002 - 17:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Dansk mester i indendørs skiskydning

Hehe, en overskrift som forhåbentlig kan skræmme de fleste væk.

dj-daek skal somend blot have point tilbage
- http://www.eksperten.dk/spm/157172
Avatar billede hojben Novice
15. januar 2002 - 17:14 #1
Hvorfor så ikke bare skrive det... ?
Avatar billede gimmy Nybegynder
15. januar 2002 - 17:17 #2
Fordi det så er sikkert at folk kigger forbi og kontrollere om der nu også er en undskyldning - jeg håbede på at færre skulle misbruge sin tid ved at se noget som ikke er interessant (og umuligt :))
Avatar billede hojben Novice
15. januar 2002 - 17:20 #3
Der er jo ingen grund til at holde det hemmeligt.. Tværtimod... :)
Avatar billede gimmy Nybegynder
15. januar 2002 - 17:36 #4
Jo færre der kigger, jo færre ressourcer skal der bruges på at hente siden - jo hurtigere kører det hele OG (vigtigst) færre misbruger sin tid - håber jeg :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. januar 2002 - 11:01 #5
Dette må siges at have den stik modsatte effekt. 240 point på en totalt intetsigende overskrift kunne jo nemt betyde snyd. Derfor bruger mange tid på lige at checke. Feks. undertegnede...

Havde subject været \"point retur til dj-daek\" ville jeg sansynligvis have sprungel let og elefant videre...

NanoQ
Avatar billede gimmy Nybegynder
16. januar 2002 - 17:24 #6
Det vil jeg huske til en anden gang.
Avatar billede gimmy Nybegynder
22. januar 2002 - 16:23 #7
trist!