Avatar billede e30 Nybegynder
16. januar 2002 - 09:46 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Frontpage 2000 kontra Frontpage XP

Hej

Kan den nye version af Frontpage meget mere end den gamle?

Hvad er der af forskelle?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. januar 2002 - 09:51 #1
primært udseende og optimeret html.

Desuden indeholder XP muligheder for brug af nye Frontpage Extensions.
Avatar billede e30 Nybegynder
16. januar 2002 - 09:59 #2
hvad med funktioner?
Avatar billede glofp Nybegynder
16. januar 2002 - 10:03 #3
Ja!
F. eks. kan du nu arbejde med \"tegneobjekter\", d.v.s. pile, rammer, og ikke mindst Tekstbokse som du kan placere frit i dit projekt.

Jeg arbejdede med FP2000 indtil for 14 dage siden hvor jeg prøvede 2002. Nu er en kommet hjem til mig på arbejdet, ligesom jeg har installaret den på alle de arbejdsstationer som arbejder i FP - der er virkelig forskel.
Avatar billede e30 Nybegynder
16. januar 2002 - 10:06 #4
Er der større mulighed for at arbejde med ASP eller java osv.??
Avatar billede coldray Nybegynder
27. januar 2002 - 00:14 #5
yeps, javascripts, indsætning af javaapplets, asp, php..

Jeg bruger selv primært frontpage til ASP..virker upåklageligt..men det kræver dog stadig at man har en webserver hvis man vil ha ASP siderne vist!!

- ColdRay