Avatar billede stimpy Nybegynder
16. januar 2002 - 21:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

*.domain i IIS

Hejsa

Jeg har en IIS server kørende med et par domains på.

Jeg vil gerne have at *.domain.dk henviser til det samme domain. Det er ikke noget problem at oprette flere host headers under samme \"web site\", men ikke et *-alias.

I apache hedder det bare \"ServerAlias=*.domain.dk\".

Hvordan får jeg dette oprettet ??
Avatar billede burningice Nybegynder
16. januar 2002 - 22:18 #1
uhm... eneste løsning jeg har kunne finde er at have et websted uden nogle hostheaders, på den måde \"fanger\" den al trafikken.
Avatar billede stimpy Nybegynder
17. januar 2002 - 11:39 #2
Så skal man have en IP pr domain.....ikke smart.

Jeg vil have *.domain1.dk til at pege på websted 1, *.domain2.dk til at pege på websted 2, osv
Avatar billede stimpy Nybegynder
19. november 2004 - 15:15 #3