Avatar billede rostved17 Nybegynder
17. januar 2002 - 10:28 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Argh...fjern den SMS-tjeneste!

Hejsa

Jeg har været så uheldig at blive tilmeldt en SMS-tjeneste der kommer med børs-kurser!

Undrer mig lidt over hvem af mine venner/bekendte der har været så venlig :o)

Beskeden kommer fra 345, og den seneste jeg fik var:

\"2M Invest (2MIN) er gået op 10.45%fra 23.63 til 26.1 siden forrige børsdag!\"

Jeg har ikke tilmeldt mig nogle invest-konkurrencer el. lign.

Hvor kan jeg framelde mig den pestilens???
Avatar billede cool-wil Nybegynder
17. januar 2002 - 10:35 #1
hvis du ikke finder ud af hvor den kommer fra kan du ringe til teledk, og få oplyst hvem der står for dette nummer som du omtaler, og så ringe til ejeren, og få lortet fjernet..

kedelig meget kedelig ting at få tilsendt på sms*gg*

Prøv, det virker måske:-)

wil/
Avatar billede cool-wil Nybegynder
17. januar 2002 - 10:36 #2
Jeg tror det er den eneste måde, hvis du ikke har mulighed for at finde inet adressen:-(
Avatar billede hojben Novice
17. januar 2002 - 10:37 #3
lyder som aktiespil.tv2.dk
Avatar billede virvelvar Nybegynder
17. januar 2002 - 10:42 #4
ja det er aktiespil.tv2.dk
Avatar billede rostved17 Nybegynder
17. januar 2002 - 10:46 #5
Så må jeg jo lige skrive en mail til dem :o)
Avatar billede rostved17 Nybegynder
17. januar 2002 - 10:55 #6
Hvis ikke jeg får respons på den mail, så må jeg bruge cool-wil\'s svar.

Takker :o)