Avatar billede tans Nybegynder
17. januar 2002 - 12:00 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Installering af Win Me

Ganske simpelt:

Kan jeg installere Win Me oven i Win 98, uden at fjerne 98\'eren først ??
Avatar billede glofp Nybegynder
17. januar 2002 - 12:04 #1
Det afhænger af, om du har købt en opgraderings ME eller en \"Full install\". - Men det er INGEN god ide at installere oven på bestående.
Avatar billede peet-49 Novice
17. januar 2002 - 12:04 #2
Det kan du sagtens.
Avatar billede tans Nybegynder
17. januar 2002 - 12:05 #3
Hvordan fjerner jeg så Win 98 ?
Avatar billede peet-49 Novice
17. januar 2002 - 12:08 #4
Det behøver du ikke, systemet spørger, om du vil gemme de gamle filer, det svarer du nej til.
Avatar billede tans Nybegynder
17. januar 2002 - 12:10 #5
også hvis det er en fuld version af win Me ??
Avatar billede professoren Nybegynder
17. januar 2002 - 12:13 #6
Peet49 har ret, man kan godt have begge installeret samtidig!! Og glofp har også ret, at det kommer an på, hvilket version du har... MEN jeg vil gøre det sådan:
1) partition din HD først
2) installere ME i 1 partition, 98 i den anden
3) så kan men senere slette den version, du ikke ønsker UDEN AT PÅVIRKER den anden version (fællesfiler, m.fl.)
Avatar billede peet-49 Novice
17. januar 2002 - 12:15 #7
Jeg har ingen problemer haft, men hvis dit system siger noget andet, kan du da afbryde install, så kører du stadig med dit gamle system, den afinstallerer alle nye filer, hvis du siger nej til ,at fortsætte.
Avatar billede tans Nybegynder
17. januar 2002 - 12:17 #8
den siger at jeg ikke kan installere, da det ikke er en opdateret version jeg har