Avatar billede jabp Nybegynder
17. januar 2002 - 19:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

VPN fejl

Hejsa

Jeg er lige sat VPN op på en Win 2000 server, men nu jeg prøver at logge på fra min Win 2000 maskine på en anden ADSL skriver den at serveren ikke svare :(

Jeg har sat port 1723 til tcp og udp og port 47 til tcp og udp.

Skal der også åbnes nogle porte min client routeren, altså den der prøver at logge på.
Avatar billede samtech Nybegynder
19. januar 2002 - 07:08 #1
Det er ikke port 47 men protokol 47, og du behøver kun 1723 tcp ikke udp
Avatar billede jabp Nybegynder
21. januar 2002 - 22:17 #2
Ups det er en Win Nt server maskine :)

Men det virker ikke hvorfor ?? Hvad kan der være galt når den skrive at serveren ikke svare ??

Men jeg har se i RAS menuen på serveren at der er en som prøver på at connecte.