Avatar billede jadetermig Nybegynder
18. januar 2002 - 00:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Logo til Day of Defeat HVORDAN??

ok folks... hvordan FANDEN får jeg lavet et logo til Half-Life - Day of Defeat? Jeg har før fået det til at virke med Wally, men aner ikke hvordan jeg bar mig ad... Håbe rI kan hjælpe.. JEg har Half-Life Logo Creator, men i de tkan man kun lave til CS og Team Fortress.. Håber I kan hjælpe, og gerne meget hurtigt... tak!
Avatar billede jadetermig Nybegynder
23. juni 2002 - 15:09 #1
ok folks... hvordan FANDEN får jeg lavet et logo til Half-Life - Day of Defeat? Jeg har før fået det til at virke med Wally, men aner ikke hvordan jeg bar mig ad... Håbe rI kan hjælpe.. JEg har Half-Life Logo Creator, men i de tkan man kun lave til CS og Team Fortress.. Håber I kan hjælpe, og gerne meget hurtigt... tak!
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
09. december 2002 - 22:39 #2
?????
Avatar billede jadetermig Nybegynder
10. december 2002 - 17:46 #3
Lidt sent at komme med en klage?? ;D
Det var bare ingen der gad svare..
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
10. december 2002 - 17:52 #4
LOL, :-Þ
Avatar billede jadetermig Nybegynder
10. december 2002 - 21:43 #5
"Der var ingen" even..
Men ok :) Hvordan fandt du dette gamle spm? Du reagerede et halvt år efter!! :D
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
11. december 2002 - 00:13 #6
ah... du ved... søgemaskinen... man finder alt muligt, man ikke kan bruge til noget