Avatar billede robenogknud.dk Nybegynder
18. januar 2002 - 16:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

COUNTER-STRIKE hjælp

jeg har nogle problemer med mit counterstrike vindue ... det kører i et \"normalt\" windowsvindue ...

jeg har Win ME og alm computer med alm specs.

jeg har virkelig brug for en hurtig hjælpende hånd ...

på forhånd tak !!!
Avatar billede jadetermig Nybegynder
18. januar 2002 - 17:25 #1
Højreklik på iconet og vælg egenskaber.. I \"run\" skal du vælge \"normal window\"... =)
Avatar billede initializing Nybegynder
19. januar 2002 - 00:11 #2
Hvad er dit problem?
Du har jo ikke skrevet hvad det er...
Avatar billede initializing Nybegynder
19. januar 2002 - 00:12 #3
Er dit problem abre at det kører i et normalt vindue?
Avatar billede moritz Nybegynder
19. januar 2002 - 00:15 #4
\"jeg har nogle problemer med mit counterstrike vindue ... det kører i et \"normalt\" windowsvindue ...\" er det ikke et problem initializing?

Anyway skal du nok gøre som jadetermig siger eller også rode lidt i grafikopsætningerne...
Avatar billede robenogknud.dk Nybegynder
19. januar 2002 - 15:12 #5
problemet ligger i at jeg HAR  prøvet at køre i \"normal window\" det er det der er selve problemet ... den kører i et vindue så jeg ikke kan klikke på noget andet end de andre vinduer som evt. er åbne !!!

jeg har prøvet at køre den i størrere opløsning en min alm. opløsning ... men det virker heller ikke ... for så ser man kun 1/3 del af skærmen.

nåhh... andre forslag ???
Avatar billede jadetermig Nybegynder
20. januar 2002 - 23:16 #6
Det skal uanset hvad du finder ud af køres i ”normal window”… Jeg ved ikke hvad det ellers kan være… Har du tjekket skærm-opsætningerne i spillet?
Avatar billede psoriasis Nybegynder
25. juni 2002 - 00:10 #7
Jeg har lige lidt problemer med at forstå dit spørgsmål..

Anyway, hvis du vil have CS til at køre i fullscreen (Det er da det du vil, ik?), så kan du måske bruge min løsning Ved ikke om den virker med CS, men den virker med IE..

Lav en genvej til CS hvis ikke du allerede har en.
Der, hvor der står 'sti', skriver du -k efter alt det der står i forvejen.

Så starter den (forhåbentligt) op i fullscreen... Det er i hvert fald hvad IE gør..

--

~ Psoriasis
Avatar billede psoriasis Nybegynder
17. september 2002 - 16:56 #8
Lukketid?