Avatar billede maddawg Nybegynder
18. januar 2002 - 18:23 Der er 2 kommentarer

PC Lydstudie

Hejsa derude.
Er der nogen her, der kan fortælle mig, hvilket lydkort jeg skal kigge efter.

Det skal kunne bruges til alle de gængse ting (spil!), men primært til at indspille/mixe, musik.

Jeg tænkte først på et soundblaster audigy, men er det nu også det rigtige valg for en musiker?

(undskyld de vage points, men jeg er sgu fattig ;( )
Avatar billede freekyzone Nybegynder
18. januar 2002 - 18:29 #1
Ja det ville jeg vælge..

SoundBalster er i forvejen et stabilt og godt lydkort..

Og audigy skulle være rimelig cool og god´t!!!
Avatar billede jytteq Nybegynder
18. januar 2002 - 19:36 #2
måske kunne du finde noget her  http://www.hoontech.com/english/index.html