Avatar billede nicolaselg Nybegynder
18. januar 2002 - 23:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Default SMTP lægger mine CDONTS mails i QUEUE

hej alle eksperter

Jeg har tidligere lavet scripts på min server der bruger CDONTS, men nu virker de ikke.

Jeg har fundet ud af at mails\'ne havner i /inetpub/mailroot/queue og kommer aldrig videre.

Serveren er nu (til forskel fra da det virkede) kommet bag en firewall. Jeg bruger ikke smarthost, da DNS burde virke direkte.

From feltet er udfyldt.

port 25 er åben for uadgående det samme er port 53.

serveren er win2k-server og iis 5.0
Jeg er lidt lost.
Avatar billede cool_casper Nybegynder
22. januar 2002 - 14:40 #1
Har du installeret Message Queing System under Tilføj/Fjern Programemr i KontrolPanel ?!?
Eller vil du slet ikke have den til at sende den som queue?!?
Avatar billede nicolaselg Nybegynder
22. juli 2002 - 13:03 #2
det var et DNS og DMZ problem