Avatar billede jeppekn Nybegynder
20. januar 2002 - 15:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mp3

Når jeg prøver at afspille mine mp3\'er siger den at den ikke kan finde sonique... Men jeg gider ikke downloade sonique igen, så hvordan får jeg sangene til at blive afspillet i media afspiller ?
Avatar billede whatever Nybegynder
20. januar 2002 - 16:06 #1
Find en mp3-fil på harddisken. Højreklik på denne og vælg \"Egenskaber/properties\". Her har du mulighed for, at ændre hvilket program som er standard til mp3-filer.
Avatar billede jeppekn Nybegynder
20. januar 2002 - 16:08 #2
Man kan ikke ændre på det, der står bare at det er en sonique file
Avatar billede whatever Nybegynder
20. januar 2002 - 16:21 #3
Ok. Det er fordi jeg bruger windows 2000. Så må du ind  i registreringsdatabasen. Vælg kør i startmenuen. I kør skriver du regedit. I regedit trykker du Crtl + F, så kommer der et søgefelt. I feltet indtaster du .mp3. Nu skulle den gerne finde en mappe med navnet .mp3, denne sletter du. Prøv nu at dobbeltklikke på en mp3-fil, så skulle den gerne spørge om hvilket program den skal åbnes med, her vælger du så windows media player. Husk at vælge, at den altid skal bruge dette program.
Avatar billede jeppekn Nybegynder
20. januar 2002 - 16:25 #4
Kan der ske nonget ved at jeg sletter den der mp3 mappe ?
Avatar billede whatever Nybegynder
20. januar 2002 - 16:27 #5
Nej.
Avatar billede jeppekn Nybegynder
20. januar 2002 - 16:31 #6
Det du\'er tusind mange tak !!