Avatar billede bamse2000 Nybegynder
21. januar 2002 - 04:25 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Counterstrike!

Hej eksperter!
Det velkendte spil counter-strike bliver spillet verden over. Jeg tænkte på, skal man gå ud og købe half-life igen, for at kunne spille med 2 computere i hjemmet?

Tak! Bamse!
Avatar billede neuromanc Nybegynder
21. januar 2002 - 04:56 #1
Ja, Desværre, Man skal bruge en kode for at kunne spille over LAN og Internet, og den kode skal du have fra den orginale =(
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
21. januar 2002 - 08:30 #2
Nej, men du kan lave din RegKey om i RegEdit.exe (Start - Kør - skriv: \"regedit\")

Så kan du lave din RegKey om.
Jeg må desværre ikke - ifølge Eksperten.dk\'s regler, opgive, hvor denne Key befinder sig via Eksperten.dk da det vil blive betegnet som en slags \"Warez\".
Jeg vil give dig adressen i Registringsdatabasen, hvor du kan ændre din CD-key (eller RegKey)
via email.
Drop mig en mail @:
CyberLSN@skovmosoft.nameplanet.com
Avatar billede jimsim Nybegynder
21. januar 2002 - 08:40 #3
Du må da gerne skifte din CD-key... hvad skulle der være ulovligt i det?
Vil du ha\' han selv skal finde på nogle tal og skrive ind som sin CD-key? Så skal han være utrolig heldig for at finde en kombination der virker...
Avatar billede stargate1000 Nybegynder
21. januar 2002 - 10:01 #4
Du skriver købe det igen. Så må du have spillet. Og på Halflife er der en cd key både til HL og Cs. Det vil sige 2 keys. Så du behøves ikke begge keys også den til HL virker seperat. Så hvis jeg har forstået dig ret behøves du ikke købe spillet igen.