Avatar billede peter_m Nybegynder
22. januar 2002 - 14:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

SuSE 7.3 Prof ISO - i386

Jeg leder efter et eller flere iso images til SuSE 7.3 prof(i386).

Er der nogen der ligger inden med sådan nogen eller ved hvor disse kan downloades.
Avatar billede Noone Nybegynder
22. januar 2002 - 14:35 #1
SuSE kan så vidt jeg ved kun købes.. Så hvis du ikke ønsker at betale, må du finde en anden distro.
Avatar billede peter_m Nybegynder
22. januar 2002 - 14:43 #2
Man kan installere via NFS/FTP men denne løsning vil jeg ikke gøre brug af mm. alt andet er udelukket.
Avatar billede Noone Nybegynder
22. januar 2002 - 17:35 #3
Vidste jeg ikke, jeg mener bare at have hørt, at man IKKE kan downe suse ISO'er længere...
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2002 - 18:01 #4
skriv ti webmaster på
www.suse-usergroup.goggle.dk
Avatar billede peter_m Nybegynder
24. januar 2002 - 11:36 #5
Jeg lukker spørgsmålet og forventer at bruge noget tid på at installere via FTP....
Avatar billede peter_m Nybegynder
25. januar 2002 - 15:25 #6
Vil lige give min løsning for at hindre at jeg ikke skal støde ind i netproblemer under en FTP/NFS installation

Jeg udføre simple en wget på en site og mirror det til min egen ftp server. sådan (håber der virker)