Avatar billede nf_maz Nybegynder
23. januar 2002 - 21:26 Der er 25 kommentarer og
6 løsninger

Meningen med livet???

Hvad er meningen med livet?
Avatar billede 12tri Nybegynder
23. januar 2002 - 21:27 #1
Avatar billede stroehm Nybegynder
23. januar 2002 - 21:28 #2
Æde, skide, sove. Og lave børn!
Avatar billede nf_maz Nybegynder
23. januar 2002 - 21:28 #3
hm...
Avatar billede dmcn Praktikant
23. januar 2002 - 21:28 #4
Avatar billede hojben Novice
23. januar 2002 - 21:28 #5
Accepter hans svar og I er begge anmeldt!!!
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
23. januar 2002 - 21:29 #6
læs:
hitchhikers guide to the galaxy
der står der møjsommeligt beskrevet
:)
men den skal læses på engelsk, og helst flere gange.
Avatar billede diggy Nybegynder
23. januar 2002 - 21:31 #7
Sidde foran computeren og nørde hele tiden... Når man så efter 64 timer er ved at være godt mør, drikker man 2 liter cola eller en kande kaffe og kører den 20 timer mere!

Derefter sover man til man vågner, og gentager proceduren som beskrevet ovenfor - that's life! Yir!
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
23. januar 2002 - 21:32 #8
At indse at Jesus elsker én! ønsker det bedste for én og ønsker at tilgive én for det bæ man går og laver....  :o)
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
23. januar 2002 - 21:33 #9
diggy, like this

NØRDENS SANDE DAGBOG :-)
13:03 Vågner ved de små bib's fra hacker-chatten.
13:04 Vennerne er netop kommet ind i Pentagon, og sender de sidste ny
paswords og filer med strategisk indhold.
13:05 Kold kaffe fra dagen før, en håndfuld bløde chips, lidt lunken cola og
det sidste skod fra askebærgeret.
14.21 Gennemgår dagens e-mails.
15.09 Spiller lidt shoot'em up.
16.34 Ny hi-score, skal straks meddeles on-line.
16:46 Skiller computeren (en af mange) mere ad end den er i forvejen, og
samler den delvist igen.
18:12 Bamse og kylling i fjernsynet.
18:55 Checker køleskabet for noget spiseligt, og når lige at kaste sig i
dækning inden nervegasserne når...
19.07 Ringer efter en pizza
19:33 Tømmer posen for bløde chips, og graver de knuste stumper ud
aftastaturet, man kan vel ikke vente på pizzaen
19:35 Logger ind i Pizzabørges leveringsservice og sletter fakturaen for
pizzaen.
19:45 Mere shoot'em up.
20.12 Bliver afbrudt midt i en hi-score af døren.
20.13 Modtager pizzaen, der glemmes i køkkenet.
20.14 Shoot'em up, hvor diverse aliens mest minder om dumme små pizzabude
23.23 Ups, pizza. Spiser kold, snasket pizza, taber lidt i tastaturet (det
kan spises imorgen)
00.12 Tager en snavset t-shirt, cowboybukser og hvide tennissokker (3 par
for 50,kr i kvikly) på og går ned til 7-11 efter smøjer, cola, chips og
cola.
00.41 Tilbage igen, igang med at cracke en endnu ikke udgivet cd.
03:22 Starter et automatisk hacker program op.
03:24 Vælter vasketøjet ned fra sengen og knalder brikker
Avatar billede otis Nybegynder
23. januar 2002 - 21:38 #10
15.09 Spiller lidt shoot'em up.  - klamt
19:45 Mere shoot'em up.  - mere klamt
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
23. januar 2002 - 21:43 #11
cut n pastede bare fra en eller anden side*gg*
er klamt at game ja
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
23. januar 2002 - 22:03 #12
Dette er meningen med livet:

At æde chips, drikke cola, og lave lidt programmer.
Slå en *bøvs* en gang hver 5. min. og indtage lidt mere cola.
HUSK at slukke lyst, når du sider på dit værelse ved computeren. Dog skal én lampe være tændt, skrivebords lampen.
Sørg for, at der roder godt og grundigt med CD'er, disketter, grafikkort, gamle 386/486 der er skildt ad, og lad være med at smide dine tomme cola-dåse/flasker ud, bare stil dem fra dig.
Husk, at der mellem dine chips, cola, grafikkort, bundkort og andet hardware, skal ligge nogle programmeringsbøger, eller bøger som "Vidergående Linux".
Og lad endelig være med at skifte tøj. Den tid det tager, at tage nyt tøj på, kunne du istedet ha' brugt på computeren.

Det er sådan et liv jeg lever, dag ind og dag ud. 24 timer i døgnet ... okay, bortset fra, når jeg er i skole, men ellers er det sådan. Med det på plads, får du dig et lykkeligt liv :-)
*BØØØøøvss*
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
23. januar 2002 - 22:04 #13
Woops Lyst = Lyset
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
23. januar 2002 - 22:20 #14
cyberlsn>> dammn hvordan vidste du hvordan mit bord ser ud :)
selvom det ikke er en 386/486 men en pentium der ligger her *gg*
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2002 - 22:23 #15
hmm...

Menningen med livet er nok at finde ud af hvad menningen med livet er..

stik den!

.. hehe
Avatar billede nf_maz Nybegynder
23. januar 2002 - 22:30 #16
meningen med livet kunne være at finde ud af om der overhovedet er en mening med livet (for er der nødvendigvis det?)...

the battle has begun! hehe
Avatar billede niels444 Novice
24. januar 2002 - 14:24 #17
Meningen med et jordliv er at genskabe den man er.
Avatar billede nf_maz Nybegynder
24. januar 2002 - 14:42 #18
hvis man skal genskabe den man er kræver det at man kloner sig selv - ellers bliver det jo kun en halv genskabelse... men kloning af mennesker er jo ikke lovligt
Avatar billede =maddog= Nybegynder
25. januar 2002 - 00:17 #19
Grundstoffet jern (Fe) har det laveste energi/masse forhold. Som sådan vil al masse i universet langsomt forvandles til jern gennem to processer - fission (kernespaltning af tunge kerner f.x. uran) og fussion (kernesammensmeltning af lette kerner fx. brint).
Herved frigives en hel del energi. Livet er blot et spildprodukt, der stammer fra denne energiudladning. Som sådan er der ikke rigtig nogen mening med livet. Vi ender som jern i den sidste ende alligevel.
Avatar billede garfi Nybegynder
25. januar 2002 - 12:02 #20
Hvorfor spørge du! Det er kun sådan nogle spørgsmål man spørge sig selv når man tar sig liv op til revision gør du det?
Avatar billede niels444 Novice
25. januar 2002 - 17:46 #21
nf_maz> Jeg kan se at du tænker i objekter. Som om man kun er defineret ved sin krop.
Avatar billede jamal_s Nybegynder
25. januar 2002 - 17:48 #22
nf_maz < hvad er mening med en pc... ?
Avatar billede jamal_s Nybegynder
25. januar 2002 - 17:51 #23
=maddog=  < jeg mener du spilder din tid...
Avatar billede jamal_s Nybegynder
25. januar 2002 - 17:52 #24
=maddog= < du mener vel ik at menneske lige pludselige blev skabt af jern !
Avatar billede nf_maz Nybegynder
26. januar 2002 - 22:25 #25
niels444> hvordan vil du genskabe din sjæl?
Avatar billede nf_maz Nybegynder
25. september 2002 - 22:32 #26
hmmm jeg havde håbet på noget mere filosofisk... i får lidt point nogen af jer, meeen det var ikke tilfredsstillende nok :)
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2002 - 11:56 #27
Jeg vil nok sige, at meningen med livet - slet ikke er særlig filosofisk, for mennesker er dyr, men til foreskel, har vi ingen faste instinkter, når vi bliver født er vi "tomme" - vi skal lære en masse, dyr skal ikke lære noget, de ved det fra starten...
Avatar billede s.stud Nybegynder
26. september 2002 - 12:40 #28
Formålet med livet er at formere sig.
Formålet med denne formering kan jeg ikke svare på.
Avatar billede nf_maz Nybegynder
26. september 2002 - 21:20 #29
vi er født tomme... hm fornemmer jeg noget kopiering... jeg anmelder dig for at kopiere sartre! ;-)

mht. dyr kan man vel godt argumentere for at de reelt lærer noget.... f.eks. hunde af deres ejere...
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
26. september 2002 - 21:35 #30
man bruger det meste af sit liv på at tænke på døden
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
10. juni 2003 - 20:16 #31
Meningen med livet er at finde ud af hvad meningen med livet er!