Avatar billede andresenjohnny Nybegynder
28. januar 2002 - 10:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mailgruppe i outlook på LAN

Jeg skal have oprettet en mailgruppe til en bruger på LAN'et. Det har kunnet lade sig gøre fra serveren, men ville gerne have muligheden således at brugeren selv kan gøre dette fra sin arbejdsstation. Ellers bliver jeg overrendt af opgaver.
Avatar billede 1003 Nybegynder
28. januar 2002 - 11:04 #1
så vidt jeg ved, skal du oprette dine grupper via serveren, ellers skal vedkommende lave en mail-liste der indeholder de mailadresser som han vil sende til under adresseliste opret ny vælg privat distibutionsliste
Avatar billede professoren Nybegynder
28. januar 2002 - 12:02 #2
Du skriver ikke hvad du bruger af programmer. Men hvis det er windows, er
det normalt sådan: outlook installeres på serveren, og outlook express på
workstations. For at alm. brugere kan oprette mailgrupper o.ling skal de have
adgang til outlook på serveren! Systemadmin. kan give rettigheder til
workstationf for dette...
Avatar billede andresenjohnny Nybegynder
28. januar 2002 - 12:06 #3
Jeg klokker i det, jeg vil naturligvis ikke afvise noget svar. Jeg takker jer begge og når jeg har fundet ud af at tildele point skulle i gerne begge få. Jeres svar overbeviser mig om at det skal foretages fra serveren.