Avatar billede pyrofreak Nybegynder
29. januar 2002 - 17:59 Der er 2 kommentarer

Personal Webmanager - Med Internet Information Service (ISS)

Jeg har lige indstalleret WinXP DK Professionel version på min PC - Og jeg havde med mit gamle windows 2000 også en intranet hjemme, da jeg bor på et kolegie.

Nu er problemet så at jeg ikke kan få min intranet hjemmeside til at køre fordi jeg ikke kan ikke personal webmanager. Er der ikke nogen i windows XP eller hedder det noget andet. Måske skal jeg hente noget - men hvad

Vær venlig at hjælpe mig.

Held og lykke.
Avatar billede pyrofreak Nybegynder
29. januar 2002 - 18:04 #1
Jeg kan altså ikke FINDE personal webmanager - hvis det ikke udgår fra forgående beskrivelse.
Avatar billede pyrofreak Nybegynder
29. januar 2002 - 18:15 #2
kom nu drenge - det kan da ikke være så svært