Avatar billede professoren Nybegynder
30. januar 2002 - 15:10 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hvor mange søgemaskiner er der i Sverige?

100 points til den der kan fortælle mig præcis hvor
mange søgermaskiner på svensk!
Avatar billede jonatand Nybegynder
30. januar 2002 - 15:24 #1
Avatar billede jonatand Nybegynder
30. januar 2002 - 15:28 #2
Avatar billede bufferzone Praktikant
31. januar 2002 - 12:48 #3
Jeg tror ikke der findes nogen, der kan give dig det præcise antal. Det første problem man løber ind i er, hvad du mener med søgemaskine, strengt taget er yahoo ikke en søgemaskine men et index. Faktisk beder du om et præcist svar til et upræcist spørgsmål ;-)
Avatar billede professoren Nybegynder
01. februar 2002 - 12:36 #4
OK:  yahoo.se ER en søgemaskine så det tæller med! Spørgsmålet er meget præcist, og der er > 3 !! Og en liste med "dead links" duer ikke, da jeg har flere af disse allerede! Så hvis du finde en liste,
skal det være uptodate og uden dead links.
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. februar 2002 - 09:15 #5
Denne side viser ikke hvor mange, men beskriver de mest væsentlige

http://www.webmasterworld.com/forum18/32.htm

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. februar 2002 - 09:22 #6
Jamen der er også søgemaskiner på aviser og ligende: http://se.search.yahoo.com/search/se?p=s%F6k&y=y&r=Datorer+och+Internet
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. februar 2002 - 09:23 #7
Her er en specificering af sökmotore, men de er vist ikke alle svenske: http://se.dir.yahoo.com/Datorer_och_Internet/Internet/World_Wide_Web/Soekning_paa_webben/Soekmotorer/
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. februar 2002 - 20:57 #8
Avatar billede jefa Nybegynder
03. marts 2002 - 14:15 #9
Avatar billede professoren Nybegynder
07. marts 2002 - 17:07 #10
bufferzones liste er på ca. 14, så han få points
james-t har kun 12, jefa kun 11 (og nogen af disse  er ikke svensk!)

Hvor manger er der ifølge searchenginewatch.com (og hvor mange har dead links??)