Avatar billede popeye_2k Nybegynder
31. januar 2002 - 11:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Trafik måling

Hej...

Jeg kører en masse mrtg hjemme, men mangler en måde at samle den mængde data der er blevet overført pr dag/uge/måned i en html fil så man kan tjekke det gennem en browser.

Det jeg skal bruge er altså noget som kan lave en hjemme side løbende så jeg altid har tjek på hvor meget data der er overført fra de forskellige pcer, det skal kører fra en linux, og måle på en 2000 prof.

Jeg har set noget hvor det er delt op efter hvilken ip trafikken er til/fra og det er sådan noget jeg søger.

Er der nogen som har lavet noget lignende, eller har nogle forslag?!?
Avatar billede otis Nybegynder
31. januar 2002 - 11:39 #1
søg mrtg google
Avatar billede popeye_2k Nybegynder
31. januar 2002 - 11:43 #2
ikke for det men læs lige... " Jeg kører en masse mrtg derhjemme......", mrtg kan vise den nyværende trafik, det har jeg og det kører fint, Jeg skal bruge den samlede trafik mængde fra min anden computer.... Alstå hvor mange kb/mb der er blevet overført den dag/uge/måned..

-- popeye
Avatar billede otis Nybegynder
31. januar 2002 - 11:47 #3
det er det når man kun læser hovedpunkterne ;)
Avatar billede darkmoon Nybegynder
01. februar 2002 - 09:11 #4
du kan kigge lidt på: http://pact.insider.org/