Avatar billede dragster Nybegynder
01. februar 2002 - 12:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Prob's med min mus og Win 2K

Hejza alle :-)

Har et "lille" problem med min mus, musen er en Logitech Dual Optisk.

Mit problem er at den "springer" rundt på skærmen, fx når man sidder og arbejder / spiller, kan musen springe fra midten af skærmen og ned til bunden, eller en af siderne :( Jeg har installeret SP2, samt prøvet at køre den sidste nye version af Mouseware ind, men intet har hjulpet. Det skal siges at der kun er problemmer med Win 2K, har dog ikke prøvet i XP.

Mvh
JP
Avatar billede jnielsen Nybegynder
01. februar 2002 - 23:24 #1
Det er pga dit underlag. Har selv samme mus og de samme problemer.
Prøv forkellige underlag. (i øjeblikket bruger jeg et ugeblad)
Avatar billede dragster Nybegynder
02. februar 2002 - 00:03 #2
Hehe havde ikke tænkt på det, jeg skiftede underlag omkring samme tid som jeg installerede 2K :-)

Takker !!