Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. februar 2002 - 14:25 Der er 102 kommentarer og
4 løsninger

NanoQ siger pænt farvel

Så er tiden kommet til at jeg siger pænt farvel.

Grundende er flere. Den senest tilkomne er Admins absolutte uvilje til dialog. Læs meget mere herom i http://www.eksperten.dk/spm/164473

Jeg siger pænt tak for alle de gode diskutioner, og den hjælp og viden jeg har modtaget igennem de sidste 1000 dage.

Jeg vil oprette en ny brugerprofil og følge lidt med fra sidelinien. Men jeg vil ikke længere være blandt de aktive brugere.

Denne bruger frameldes hermed.

NanoQ
Avatar billede jonatand Nybegynder
01. februar 2002 - 14:25 #1
Farvel....
Avatar billede Jman Praktikant
01. februar 2002 - 14:26 #2
C ya - nice knowing ya!
Avatar billede brp Nybegynder
01. februar 2002 - 14:27 #3
Farvel *VV*
Avatar billede jpking Nybegynder
01. februar 2002 - 14:28 #4
Vi vil nok ikke komme til at savne dig..... desværre ;O(
Avatar billede isbamse Nybegynder
01. februar 2002 - 14:29 #5
Dette er så mit nye inaktive jeg...
Avatar billede jonatand Nybegynder
01. februar 2002 - 14:36 #6
Okay....?..........
Avatar billede michael-k Nybegynder
01. februar 2002 - 14:46 #7
så må vi håbe at isbamse ikke laver nogle af de her ligegyldige indlæg :)
Avatar billede jonatand Nybegynder
01. februar 2002 - 14:51 #8
Mener du som dette??
Avatar billede michael-k Nybegynder
01. februar 2002 - 14:57 #9
ja feks.
Avatar billede klatten Nybegynder
01. februar 2002 - 15:00 #10
Nå!

Tror du så isbamse bliver mere glad for E3 end NanoQ gjorde?...

Det var dog latterligt!
Avatar billede taskmgr Nybegynder
01. februar 2002 - 15:15 #11
Some people just need that fucking attention!

(Undskyld jeg måtte bande så groft, men sådan har jeg det!)

Hvad skal det gøre godt for? Og især når du alligevel opretter en ny bruger?
Avatar billede lars_jensen Nybegynder
01. februar 2002 - 15:49 #12
taskmgr og andre >> Admins herinde har brug for et "wakeup-call"... Har i ikke set det, prøv at se hvad det er for profiler der har forladt eksperten - mig selv inklusive - jeg har en bruger for at følge med hvad der sker, i det tilfælde at et mirakel skal ske...

Nanoq >> kedeligt den udvikling E. har taget, men jeg kan kun for godt forstå dig. Din hjælp har været stor og jeg håber ikke din "gnist" er væk for at hjælpe i fremtiden

LJ
The artist formerly known as "LJWeb"...
Avatar billede fcs Novice
01. februar 2002 - 15:52 #13
Nanoq>> Takker for den tid jeg har kendt dig her på eksperten. Tak for hjælpen du har givet - jeg håber at du kommer tilbage. Hvis ikke, så held og lykke fremover - jeg har lært en del af dig, så jeg kan kun håbe at jeg har bidraget positivt til den tid du har været her.

Mvh.

Peter Braun aka. FCS
Avatar billede kapla Nybegynder
01. februar 2002 - 16:13 #14
Ingen NanoQ er en øl!
Avatar billede isbamse Nybegynder
01. februar 2002 - 16:34 #15
kapla0, til gengæld slipper jeg for placeringskampen med dig ;)

taskmgr, klatte, michael-k mfl. Da i øjensynligt ikke har forstået mine argumenter for dette, er jeg ikke interesseret i jeres kommentarer.

Lars, "gnisten" er der... den vil bare komme til udfoldelse andetsteds ;)

fcs, takker for de flotte ord :)
Avatar billede admin Novice
01. februar 2002 - 16:53 #16
Kan i andet end at brokke jer? Var det ikke en idé istedet at komme med forslag til hvordan sitet kan blive bedre. Der er 1 mand til at udvikle og masser der kommer med ønsker, så det er vel ikke så mærkeligt at vi er bagud. Vi gør hvad vi kan, og er super glade for de forslag som vi kan tage fat på!
Der skal også tjenes penge så vi kan have et sted at udvikle og få mad på bordet. Jeg er ved at være godt træt af jer, der ikke kan andet end finde det negative ved Eksperten. Hvis det er så slemt så bliv dog helt væk uden at oprette nye brugernavne!
Eksperten er ikke lavet for at brokkehoveder kan have noget at brokke sig over, men for at udviklere kan få hjælp fra andre!
Avatar billede isbamse Nybegynder
01. februar 2002 - 17:07 #17
Kære Admin

Hvis du mener jeg ikke har lavet andet på Eksperten end at brokke mig, er det en strålende bekræftelse af, at du ikke ved hvad der foregår på Eksperten.

Som jeg flere gange har skrevet, føler jeg vi brugere bliver ignoreret. Jeg har haft det indtryk at alle ideer, forslag til forbedringer mv. er blevet ignoreret. Jeg har ikke set noget tegn på fremskidt de seneste 12 måneder. Jeg mener jeg har gjort hvad der stod i min magt, for at blive hørt, og for at gøre mit til at Eksperten er et godt sted at være. SElv synes jeg, at jeg har været yderst tolerant og afventende.

Det er muligt jeg tager helt fejl. Men i så fald burde i i det mindste have kommet med lidt antydninger om HVAD der sker.

Hvis du har læst mine indlæg, ville du vide hvorfor jeg opretter en ny bruger. Der sidder nogle kompetente folk herinde, som jeg stadig af og til vil drage nytte af. Der er flere grunde, jeg ikke vil remse op igen. Mine indlæg burde tale for sig selv.

Dine seneste kommentarer har kun bekræftet, at de ikke vil modtage kritik. Kritiseres der, er man et "brokkehovede".

I det mindste ser det dog ud til at mit lille vink med en vognstang har tiltrukket den fornødne opmærksomhed. Det er da et lille skridt på vejen.
Avatar billede xenophobia Nybegynder
01. februar 2002 - 17:27 #18
isbamse(nanoq) >> Jeg er enig, jeg har også prøvet at få "gang i" ekspertens udvikling. På sitet her er der mange tusinde der kan alt fra at skrive PHP til at lodde et grafikkort. Denne gruppe mennesker repræsenterer at hvad der er værd at kunne med en computer. Er det så ikke VILDT skørt at siden ikke udvikler sig? Der er massere der har tilbudt at hjælpe, ideer er der nok af, 85% af os kan lave websider og designe  så hvad er problemet?

Og mht. E3 --> den er langt under forventningerne.

Og til admin -> det er "de store" der driver eksperten. Det er dem der sørger for et godt og hurtigt svar - og holder eksperten seriøs.
Avatar billede isbamse Nybegynder
01. februar 2002 - 17:34 #19
:)
Avatar billede eflow Nybegynder
01. februar 2002 - 17:46 #20
admin>> det er da en lam bemærkning, at man bare er et brokkehoved, hvis man åbner sin mund!
Fatisk mener jeg at meget af det jeg/andre skriver er positivt! men det mener du måske ikke, du vil jo have kontruktiv kritik, så jeg har lidt:
de menuer ude i siden, det ku være fedt hvis nu man kunne bestemme hvad man ville have der ude, altså ikke kun bare at lukke dem ned som man kan nu, men fjerne dem helt under indstillinger!
så kunne en liste, som jeg ved andre osse vil have, hvor man kan se folks placering, og at deres placering stod under point regnskab.
mail mig på eflow@eflow.dk hvis du ikke helt forstår hvad jeg mener!
Avatar billede taskmgr Nybegynder
01. februar 2002 - 17:46 #21
Hvorfor ikke (som http://www.xperten.com) lave jeres eget forum istedet for at brokke jer?

Der er så mange kloge hoveder herinde, så hvorfor ikke lave et selvstændigt projekt?

Jeg syn's det er SÅ irriterende at man altid skal læse folks indlæg, om at der er givet for mange point, og andet ligegyldigt brok! Jeg har ikke brugt E i mere end ½ år, men der har hele tiden været en meget skræmmende stemning herinde! Og især overfor "nye", som ikke har forstået formålet med de point!

Det er som om at der er en mindre gruppe der "styrer" E, og vælger nævntes politik!

Lad os dog bare hjælpe hinanden istedet for at se så skide negativt på det! Det er jo det der er meningen! SOM I BURDE VIDE.

/rostved
Avatar billede michael-k Nybegynder
01. februar 2002 - 17:47 #22
holder sku lidt med Admin. Hvor fedt tror du det er for ham at sidde at hører på NanoQ eller hvad du nu hed før.
Han gør sikkert hvad han kan, kan du ikke lide lugten i bagerriet kan du jo bare smutte.
Du må jo kunne lide det aligevel ellers blev du jo ikke her.
Og jo jeg har fattet hvorfor du ikke vil deltage mere, det jeg så ikke fatter er de her tråde du opretter, hvad skal de gøre godt for, tror de fleste fattede det første gang.
Hvad er det du vil opnå, at vi alle skal komme frem og sige "nej hvor er det synd for lille dig, vi holder med dig og syntes at alle er dumme og slemme"
Nej vel så pak din kuffert og find nye græs gange, vi klarer os nok uden dig.
Som jeg kan se det er at du vil gerne have at folk står sammen med dig og skrider, det er også fint hvis bare du ville kontakte dem der har lyst på en anden måde end de her temmelige ligegyldige tråde.

Det er klart du ikke vil hører vores kommentar, fordi vi ikke lige kan følge din holdning, men når man er så dum at blive ved med de her indlæg, kan man næsten regne med at en enkel eller to til stille sig op og sige luk nu og skrid eller hvad ?

Bare min lille kommentar, men den er du nok ikke intresseret i da den ikke er noget du kan lide i dine små øere.
Avatar billede resten Nybegynder
01. februar 2002 - 17:50 #23
Hygge :-)
Avatar billede zupastar Nybegynder
01. februar 2002 - 17:51 #24
Må sq inrømme jeg er på Admins side...!
Avatar billede isbamse Nybegynder
01. februar 2002 - 17:57 #25
michael-k, du forstår stadig ikke mine bevæggrunde...

Synes du disse indlæg er ligegyldige, forstår jeg ikke hvorfor du blander dig.

Dette indlæg var oprindeligt beregnet som et pænt farvel til alle de folk jeg med tiden har lært at kende herinde. Absolut ikke et oplæg til debat.

Men nu har det udviklet sig en anelse. Faktisk har jeg tiltrukket Admins opmærksomhed. Noget der meget sjældent sker.
Avatar billede isbamse Nybegynder
01. februar 2002 - 17:59 #26
godt for dig, zupastar...

Jeg forsøger ikke at få folk til at "vælge side"...
Avatar billede michael-k Nybegynder
01. februar 2002 - 18:07 #27
isbamse  jeg vil næsten vædde på at du har oprettet denne tråd for at diskutere lidt mere. du er glad for at admin har set det, du er glad for at folk har sagt farvel (også dejligt men kender dig desværre kun for de her slags indlæg, så jeg vil bare sig, ja farvel og skynd dig :-) )
du er glad for at du kunne komme ud med det sidste du havde. Du er glad for at kunne svine E lidt mere til osv.
Fordi jeg blandede mig var at jeg bliver total hidsig når jeg ser sådan noget tåbeligt, men okay man skal jo ud med sit budskab på en eller anden måde. Du opretter sådan nogle indlæg, Jeg blander mig, så bliver vi hørt begge to :-)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
01. februar 2002 - 18:11 #28
Bare sårn en lille note her fra sidelinien ... har skrevet til admin og tilbudt min hjælp med at kode på E. hvis de skulle ønske det.
Avatar billede dar Nybegynder
01. februar 2002 - 18:16 #29
Jeg har ikke fulgt så meget med i div. indlæg det sidste halve år. For det halve år siden var jeg til e-event, hvor der blev snakket en del om eksperten pro, hvilket der også er blevet siden. Blev det så til eksperten 3 eller hvad?
Det var jo simpelt hen "løsningen" dengang, men hvis det er det jeg bruger lige i skrivende stund, har det ikke hjulpet specielt meget...
Avatar billede dar Nybegynder
01. februar 2002 - 18:20 #30
michael-k>> Jeg kan ikke se det forkerte i, at Nanoq udtrykker sin utilfredshed over ekspertens noget negative udvikling. Men det kan du?
Avatar billede admin Novice
01. februar 2002 - 18:27 #31
- Jeg er klar over at sitet har stået stille længe, hvilket skyldes at vi har arbejdet deltid for at få del hele til at løbe rundt og for at få lanceret Sharksforum. Jeg arbejder nu fuldtid på udviklingen af Eksperten og Sharksforum. Frugten af det er indtil videre E3. Ikke meget vil nogen sikkert mene, men idéen med denne version var at få tunet sitet til at køre hurtigere og gjort det nemmere at bygge nyt til sitet. Jeg er tæt på at få rettet de sidste bugs i E3, hvorefter der skal bygges coadmin, artikler o.s.v. Mere om det når jeg når så langt.
- Det ville være rart med hjælp til kodningen, men det har indtil nu ikke været muligt, da de fleste ting kræver at man kender hele systemet. Men det er en ting jeg prøver at optimere. At lægge koden frit ud, tør jeg ikke!
- Jeg kalder ikke folk brokkehoveder hvis de åbner deres mund og siger deres mening. Men der er gengangere, som indtil nu ikke har givet mig nogen positiv oplevelse.
- Jeg er med på at jeg ikke kender lige så godt til hvordan stemningen er på Eksperten, som nogen af jer. Jeg bruger min tid på at administrere bixen og udvikle nyt. Jeg kan ikke være alle steder.
God weekend !
Avatar billede invisibleman Nybegynder
01. februar 2002 - 18:41 #32
Admin:

"At lægge koden frit ud, tør jeg ikke!"

Det er forståeligt nok - det ville bare blive misbrugt.
Men så må du/i udvælge nogle personer ud fra os der har meldt os (hvis der da er flere end mig ;o)) og indvie os i systemet, evt. på et face2face møde IRL.

Det skulle ikke genere mig, ej heller hvis i lavede en "kontrakt" på at kode vi fik fra dig var "confidential" og ikke måtte bruges nogle steder, andet end i forbindelse med Eksperten.

Har sendt dig en email vedr. at hjælpe med at kode, og håber på svar fra dig :)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
01. februar 2002 - 18:46 #33
Forstår egentligt godt admins point - den skulle bare ikke have været generaliseret på den måde som den blev.

Der er MANGE der beklager sig over ditten og datten uden at komme med foreslag til forbedring ... og DET ville jeg sku også være træt af hvis jeg havde lavet E. uden at få en daddel for det som sådan.
Avatar billede dar Nybegynder
01. februar 2002 - 18:55 #34
To fluer med eet smæk: Hvis man vil have sit navn med fed skrift betaler man 200 bobs om året. Så kan man i hvert fald gå ud fra at brugere med den fede skrift er bare lidt seriøse. Så er munden på et par af "brokkehovederne" lukket PLUS der er lidt penge i kassen. Det har nok været oppe og vende en billion gange før, men som sagt har jeg været lidt inaktiv.
Avatar billede dar Nybegynder
01. februar 2002 - 18:58 #35
michael-k>> Jeg kan ikke forholde mig til at du kan bruge, indtil videre, 4 kommentare på at kværulerer over manglende seriøsitet i dette spørgsmål, men ikke i f.x. http://www.eksperten.dk/spm/166940 som er eet ud af mindst 30000.
Avatar billede resten Nybegynder
01. februar 2002 - 19:00 #36
invisibleman> Det samme er vel også med dig du gør da også et meget stort arbejde med din side og får ingen dadler for det :-(
Avatar billede michael-k Nybegynder
01. februar 2002 - 19:07 #37
dar jeg ved ikke med dig men i mit liv er der mere end eksperten. Så jeg kan sku ikke følge med i alle tråde. Men tro mig jeg har sagt min mening i det tråde jeg har lyst til at sige min mening i.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
01. februar 2002 - 19:53 #38
resten: Yeps ... jeg nyder dog at lave FOTX .. og arbejder på højtryk på at få den nye version op meget snart ...
Avatar billede resten Nybegynder
01. februar 2002 - 19:57 #39
Jeg glæder mig til at se resultatet og så kan jeg logge mig ind på min side *ss*.

ps: hvis jeg haved forstand på det haved jeg tilbudt min hjælp men desvære :-(
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
01. februar 2002 - 20:20 #40
Kedeligt spørgsmål...

Men vil dog lige tilføje en kommentar alligevel..

Jeg kan se at de bitre (måske et forkert ord) kommentare reelt udspringer af en hvis kærlighed til eksperten.dk

Alle bugs er vel efterhånden fundet, og admin er i gang med at rette dem. Admin har fortalt om nogle af de funktioner der kommer på eksperten. Det lyder vel egentlig ret lovende...

Så bør vi vel i det mindste klemme ballerne sammen et stykke tid endnu, og glæde os til hvad der skal ske, og ikke hvad der er sket :)

personligt ser jeg frem til kommende tiltag her på eksperten, og hvad der er sket i den mellemliggende periode er vel egentlig ligegyldigt. Dog forstår jeg måske godt harmen, men nu må vi se fremad!

det var egentlig bare det jeg ville tilføje...

ps. savner at jeg ikke for e-mails
pss. forum blander indlæg sammen jf. http://www.eksperten.dk/spm/155747

mvh

startfirma.dk
Avatar billede swordcat Nybegynder
01. februar 2002 - 21:14 #41
Admin: -> Det her er ikke andet end dovenskab fra jeres side. Jeg gider ikke engang at skrive hvorfor; For I ved det!!!

Og til dig Nanoq det er fuldt forstålig....det er for latterligt.

Eksperten.dk det her er til grin HAHAHAHA
Avatar billede invisibleman Nybegynder
01. februar 2002 - 21:50 #42
swordcat: Hvis jeg var dig ville jeg skamme mig slemt, og skynde mig at afmelde min bruger og oprette en ny ! Eller, better yet ... lad være med at oprette dig igen!

Du har absolut ingen idé om hvor meget det kræver både programmeringsmæssigt men også servermæssigt at lave/køre et site som Eksperten.

Det har JEG til gengæld en ret god idé om, og derfor har jeg også tilbudt Jacob (admin) min hjælp, hvis han vil have den.
Avatar billede resten Nybegynder
01. februar 2002 - 21:57 #43
swordcat hva helved tæmker du på?
hvis du skal ha hjælp frem over så skaf dig en ny identitet.
Avatar billede xenophobia Nybegynder
01. februar 2002 - 22:42 #44
swordcat >> Du kender da vist ikke meget til programmering og hosting af sider! For hvis du gjorde havde du ikke lavet den kommentar.
Avatar billede isbamse Nybegynder
01. februar 2002 - 23:25 #45
Swordcat, ehm... jeg sympatiserer ikke med dine holdninger. Jeg holder af Eksperten. Jeg har draget stor nytte af dette forum. Mine frustrationer bunder alene i de punkter der er ridset op i http://www.eksperten.dk/spm/164473 .

Admin, takker for svaret. Der fik jeg da belyst et par af de ting jeg har efterlyst. Dog bryder jeg mig ikke om at blive kaldt et brokkehovede. Så vidt jeg lige erindrer, har jeg ikke brokket mig før jeg startede denne debat i spm. http://www.eksperten.dk/spm/164473. Brok - eller rettere "kritik" - jeg absolut stadig mener er berettiget.

Som sagt vil jeg fremover forholde mig passiv på Eksperten. Men jeg vil holde øje fra sidelinien. Den dag det ser ud til der er mere styr på tingene, er det meget tænkeligt jeg begynder at deltage på samme niveau som hidtil.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
01. februar 2002 - 23:36 #46
Godt intiativ af tdaugaard - der skal ske noget inden alle de gamle forsvinder (mange har jeg ikke set har inde i lang tid nu).

Jeg ville også selv hjælpe, men har dog begrænset forstand på serversiden :(
Avatar billede kartolux Nybegynder
02. februar 2002 - 00:14 #47
Lav noget brugerbetaling. 125 Kroner om året. Ansæt nogen til at aflaste dig - og herp dette sted på en god server. Fjern alt fniller med "nye brugere" ved at kræve KASSE ved oprettelse.
Avatar billede dar Nybegynder
02. februar 2002 - 00:23 #48
kartolux>> Det er jo det jeg siger :)
Avatar billede fuldstop Nybegynder
02. februar 2002 - 00:27 #49
apropo betaling, kan man ikke støtte eksperten mere (paypal), synes ikke lige jeg kan finde den!
Er lige i gavehumør, og har lyst til at donerer et beløb, nu er der jo også lige gået løn ind, og da alt min fritid faktisk næsten går med eksperten, må det vel være rimligt!
Avatar billede kartolux Nybegynder
02. februar 2002 - 00:32 #50
fuldstop --> Enig! Jeg ville s** gerne betale et mindre beløb for den service, jeg har modtaget her i de seneste 1½ år!

Admin --> Please... kill the suckers - get commercial now!

dar  --> I know...  :0)
Avatar billede isbamse Nybegynder
02. februar 2002 - 00:33 #51
kartolux, ehm... sharksforum.com? :)
Avatar billede kartolux Nybegynder
02. februar 2002 - 00:43 #52
isbamse --> NEJ! Sharksforum er en dårlig ide, fordi brugerne slev bestemmer, hvad de vil give for at få et problem løst. Problemet med Eksperten er alene, at der kun er 1 mand til at få lortet til at hænge sammen. OG HAN FÅR NADA, NUL, NIKS og en S***...!

Lav i stedet et fast struktureret abonnements-system, hvor seriøse bruger kan få seriøse svar fra seriøse udviklere - mod at betale et fast beløb årligt. Så kan alle kun få svar fra mennesker, som ved deres betaling har vist en form for engagement i deres deltagelse her på webstedet...!!
Avatar billede isbamse Nybegynder
02. februar 2002 - 00:49 #53
Konceptet er absolut ok. Men jeg er bange for ændringen er for radikal.

Jeg tror faktisk stadig ideen med Eksperten Pro er den rigtige vej at gå. Dvs. en blanding af et gratissite og et betalingssite. En løsning hvor de betalende brugere får adgang til ekstra features.

En af grundstenene i Eksperten er jo netop at der skal være plads til alle. også dem der ikke vil betale.

Problemet med snydere mv. tror jeg vil blive reduceret betydeligt, den dag Eksperten får indført co-admins.

Jeg håber for Eksperten de vil tage imod de tilbud om programmeringsassistance bla. den gode Daugaard har fremsat. Sker det ikke, tror jeg desværre sådanne tiltag har meget meget lange udsigter.
Avatar billede prodic Mester
02. februar 2002 - 00:49 #54
kartolux->på Sharks bestemmer brugeren netop ikke selv - du har altid mulighed for at overgå prisen såfremt den er for lavt sat i forhold til opgavens opfang.
Avatar billede eflow Nybegynder
02. februar 2002 - 00:50 #55
jeg vil da gerne bidrage med 150-200 kr om året, det syntes jeg sådan set er fair nok, til drift osv.! men det der med at man skulle betale penge så snart man blev oprettet, ej den går ikke....eller så skal man da ihvertfald kunne skifte brugernavn, eller en funktion til at slette den gamle og oprette en ny med startpoint, på den måde slipper man for snydere der overføre point, altså uden de betaler for det, da de betaler den første bruger så når de skal lave den næste så skal de betale igen eller slette den første og lave en ny..!

en mulighed er osse at man giver noget om året for så at få flere point om dagen eller om måneden. ligesom experts-exchange.com ;o)

det var da vist lidt kontruktivt.....håber det kan bruges.
Foresten vil jeg sige at jeg generelt har været glad for eksperten, da man for det meste får et hurtigt rigtigt svar :-)
derfor vil jeg da bare håbe at du/i stadig gider udvikle på eksperten, selvom al den kritik, men kritik kan nu tit vendes til noget positivt ;o)

jeg går lidt amok med idér, har lige fået en ny, heh, du/i kunne lave noget javascript så folk kunne have "dine data" på sin hp, ku sikkert være populært.

men det er så alt for mig, håber at du/i kunne bruge mine idéer til noget, hvis der er noget du/i ikke forstår, eller vil spørge om så kontakt mig på eflow@eflow.dk
Avatar billede Jman Praktikant
02. februar 2002 - 00:55 #56
HEHEHE - det bliver sgu en lang tråd det her, så jeg vil også blande mig lidt:
Er der nogen der er friske på at udvikle et "eksperten.dk", blot med en mere - skal vi sige - nær holdning - til folks ønsker omkring hvorledes sitet skal se ud og hvad det skal kunne ?
Hvis Ja, så skriv til mig på eksperten@wum.dk - Dette indlæg er og skal betragtes som et seriøst indlæg!!!
Avatar billede kartolux Nybegynder
02. februar 2002 - 01:01 #57
prodic --> Korrekt, men vi er ikke enige. En fedtsyl, som opretter en monster-opgave til 50 kroner kan jo ikke regnes for mentalt ligevægtig eller i det mindste kompetent.

Løsningen består alene i at lave et ganske banalt betalingssystem til Eksperten, hvor man dasker 125 bops om året.

Eller min helt egen NYE KANON-IDE KOMMER HER!! Opret et spørgsmål på Eksperten. Det koster 20 kroner, som trækkes på din næste telefon-regning. Hvis du ikke får et ordentligt svar, kan du betragte pengene som spildt.

Tast kode: "IgHtpkjhg&/%" "Eksperten" "Hvordan gør jeg nu?" Sendt til sms SOS SOS SOS.......
Avatar billede isbamse Nybegynder
02. februar 2002 - 01:08 #58
kartolux, tanken er fin. Men hvad med folk der ikke selv har mobiltelefon?

Der er stadig mange der enten ikke vil eje én, eller folk der får telefonen stillet til rådighed af arbejdsgiver. Jeg er ikke sikker på alle arbejdsgivere vil være interesserede i at betale folks Ekspertforbrug ;)
Avatar billede swordcat Nybegynder
02. februar 2002 - 01:14 #59
Til Jer 2faces:
Jeg fatter jer ikke....!!!

invisibleman-> Jeg tror du har hadet mig lige fra begydelsen....så jeg tager dig ikke seriøs(kan ikke), istedet for at svine mig til, så prøv at være flink over for mig for engang skyld.

resten-> Læs lidt......du ved sikkert ikke engang, hvad det drejer sig om.

xenophobia-> Er den eneste jeg kan tage seriøs....(respekt)....Nej jeg kender ikke noget til programmering og du har sikkert også ret.

ismanden-> 2Face..........andet behøver jeg ik at sige!!!

Fordi jeg tager parti hos Nanoq, behøver i andre ikke at svine mig til.....for jeg sviner ikke jer til.

End of Case......Mere gider jeg ikke at skrive

Swordcat
Avatar billede swordcat Nybegynder
02. februar 2002 - 01:15 #60
oops ismanden=isbamse
Avatar billede eflow Nybegynder
02. februar 2002 - 01:16 #61
tror heller ikke den er god den med tlf, godt nok vil jeg betale noget om året, men ikke for hvert spm, og da slet ikke 20 kr....som isbamse osse skriver syntes jeg osse at hvis man betaler skal man have flere muligheder.
det kunne måske laves sådan at hvis man var betalende bruger, så når man oprettede spm, så er der en lille tjek box hvor man kan tjekke om det kun skal kunne ses af betalende eller alle.....smart lillge funktion, ved så ikke hvor meget den bliver brugt....men kan da være meget smart *s*
Avatar billede isbamse Nybegynder
02. februar 2002 - 01:17 #62
swordcat, der er forskel på at svine til og kritisere. Er jeg utilfreds med noget på jobbet, påpeger jeg det også. Jeg begynder ikke at svine min arbejdsplads til.
Avatar billede swordcat Nybegynder
02. februar 2002 - 01:18 #63
Ja....helt enig, men du kan gøre det med Måde
Avatar billede isbamse Nybegynder
02. februar 2002 - 01:21 #64
tsk tsk :)
Avatar billede Jman Praktikant
02. februar 2002 - 01:22 #65
swordcat - hvad går dit indlæg ud på, hvis du sev mener at du ikke sviner nogen til
<quote>så jeg tager dig ikke seriøs(kan ikke), ismanden-> 2Face, resten-> Læs lidt......du ved sikkert ikke engang, hvad det drejer sig om. </quote>

i mine øjne gør du ikke andet end at svine til.... Det er O.K. at komme med sin holdning til et emne, men så skal du også have et argument der støtter din holdning... I mine øjne er det dig, der ikke har læst emnerne; Du har intet sagt om dette emne i spørgsmålet - blot ytret din personlige holdning til (nogle af) de personer, der har deltaget i debatten.
Avatar billede tscholz Nybegynder
02. februar 2002 - 01:47 #66
Jeg finder det stadigvæk utroligt at der er mennesker som kan komme med en så fint lydende klage som isbame (the artist formerly know as NanoQ), men det får ham sku stadig til at lyde ekstrem dum.
For det første kan man på intet tidspunkt begynde at klage over en gratis service. Og for det andet, hvad er det lige du taber ved at der ikke bliver lavet det helt store ændriger ved selve sitet? Hæmmer det på en eller anden måde sitets primære funktion, som er at give dets brugere mulighed for at dele viden.

Du har kommet med en masse idéer, og det er jeg helt sikker på at admin er glad for. Men det er da ikke ensbetydende med at du derved kan gå hen og stille krav til at du skal holdes informere om alt hvad der sker. Prøv fx. at forslå et system hvor admin kan skrive ændriger til sitet, det kunne jo være en løsning. Det er så helt op til ham om han mener at ha' tid til at vedligeholde en sådan liste.

Lige her for at afslutte, vil jeg lige sige til dig isbamse/nanoq, og andre som skriger op, tag lige at bliv lidt voksen. Hvis i er uenig og har lyst til at skride, så skrid, der er ingen som holder på jer. Men at svine en person til, som vælger at lave et gratis produkt til dig og andre, er sku da det dummeste en person kan.
Avatar billede michael-k Nybegynder
02. februar 2002 - 01:50 #67
Hørt :-D
Avatar billede anjensen1 Novice
02. februar 2002 - 02:42 #68
Min lille femøre
Jeg ser points som en sjov uhøjtidlig måde at lave lidt 'glory' omkring de brugere der leverer mest af varen. Points skal ike være noget der kævles om og som skaber ufred
(synes jeg)
Omkring admins svar til 'brokkehov'der' Det er mest 'brok' der strømmer til admins mailboks. Vi skriver direkte til admin når noget ikke virker eller når vi synes der er noget der ager os modhårs. admin får altså de sure ord. Ikke en særlig rar ting.
så er det jo måske at admin ikke liiige har energi til at finde et diplomatisk svar frem til hvert og eneste 'hvorfor hvad nu. har jeg ikke sagt.., u stinks..'
Glæden over E ses i alle de accepterede svar. Når nn får sit lydkort til at sige pip og kk igen kan compile sin c++ sag.
Betaling pr indlæg ..jeg gyser ved tanken, et års-abbo kunne være en mulighed men sådan noget kræver administration = mere work.
Enhver der forlader E vil blive savnet
Det er de mange hoved'r der udgør styrken :)
mvh/a.
Avatar billede isbamse Nybegynder
02. februar 2002 - 12:43 #69
tscholz, Jeg klager ikke... jeg kritiserer.

Kritik danner grundlag for forbedringer. Faktisk bliver vi bruger opfordret til at komme med kritik, forslag og ideer.

E3 kom ud som Beta, og brugerne blev opfordret til at hjælpe med at teste løs. Jeg har svært ved at se hvilken valuta jeg har fået for den tid jeg har brugt på det. Der kom absolut ingen feedback på de input der blev givet. Det synes jeg som et minimum man kan kræve. Godt nok er Eksperten ikke et betalingssite. Men tid har såmen også en værdi.

Og lur mig om min kritik ikke har båret frugt. Admin er i hvert fald opmærksom på de problemer jeg påpeger nu. Og der er startet en debat. Jeg må sige det er et fint grundlag for videre udvikling. Så jeg har stort set nået mit mål. Nu afventer jeg bare i spænding, hvad det hele munder ud i :)
Avatar billede fartzzz Nybegynder
02. februar 2002 - 13:42 #70
Nu vil jeg osse være med!
Jeg har ikke været såån rigtig aktiv i at besvare sprg. i snart 1 år nu.. Pga sprøgsmålenes "Jeg vil gerne ha'.." " hvor kan man downloade fs2XXX", Eller man glemmer at gi' point osv osv...
Nå men...... Jeg blir ski lidt skuffet over (ok det er nyere brugere og såån) at man siger til isbamse(formerly known as NanoQ) : "hvis du ik ka' lide lugten i bageriet.."
isbamse, du kender mig nok ikke, men...
Da jeg startede på eksperten, var der en speciel ånd... Hver gang jeg tændte puteren glædede jeg mig heelt vildt for at se om nedennævnte havde besvaret nogle spørgsmål.. Det er ALLE dem der virkelig har inspireret mig på ALLE mulige måder:

ericjacobsen
defrost
NanoQ
ljweb (nu lars_jensen)
parazite
razor
fcs

og MANGE flere... DENGANG!
Mange af de ovennævnte er blevet lidt mere inaktive...

SÅ....
Eksperten er intet uden sådanne brugere!!! (Det har É endda selv sagt!)
Sådanne kommentarer som admin kommer med i de ovennævnte links, utrolige dårlige... Dette er et debat fora hvor men debaterer... Så det dutter altså ikke, hvis man ikke engang kan besvare nogle HELT reéle sprg. omkring hvad fremtiden på É er.
Samtidigt med at at admin har valgt sådanne ord som "at brokke sig"... Jeg må da sige at det er en MEGET konstruktiv kritik, som er meget godt formuleret og forklarende.
Nå men farvel NanoQ . Godt arbejde!! Snøft!!

HUSK... É er kun papiret.. Et papir er ingen ting uden skrift... (he he.... k toilet papir er selvføgelig)
Avatar billede isbamse Nybegynder
02. februar 2002 - 13:54 #71
lol :)

takker for indlægget fartzzz (vislefis?) :)
Avatar billede fartzzz Nybegynder
02. februar 2002 - 13:55 #72
Selv tak :o)
vislefis <-?
Avatar billede isbamse Nybegynder
02. februar 2002 - 13:57 #73
"hvislefis" even - var bare en småplat hentydning til dit nick ;)
Avatar billede fartzzz Nybegynder
02. februar 2002 - 13:59 #74
ahh ok.. :oD
Avatar billede gl_kurtj Nybegynder
02. februar 2002 - 14:14 #75
Heh, efter et halvt år ligner E sig selv. Pånær at mange af de gamle har skiftet nick. Tonen er dog vist blevet lidt mere rå!!
Avatar billede fcs Novice
02. februar 2002 - 18:04 #76
Fartzzz>> Takker for de pæne ord ;-)
Avatar billede xenophobia Nybegynder
02. februar 2002 - 18:05 #77
----------------------------------------------Swordcat----------------------------------------------
//Admin: -> Det her er ikke andet end dovenskab fra jeres side. Jeg gider ikke engang at skrive hvorfor; For I ved det!!!

Og til dig Nanoq det er fuldt forstålig....det er for latterligt.

Eksperten.dk det her er til grin HAHAHAHA \\

//xenophobia-> Er den eneste jeg kan tage seriøs....(respekt)....Nej jeg kender ikke noget til programmering og du har sikkert også ret.\\
----------------------------------------------Swordcat----------------------------------------------

swordcat >> Det er jeg glad for du kan se. Alle som programmerer og laver har noget med webserver at gøre kan bekræfte mig i at de kræver sq tid og resurser at holde et mellem-stort site - hvad der kræver endnu mere er at forbedre/udbygge det. Så jeg tror næppe det er dovenskab. Men jeg er enig i at det ville være en god ide at få nogle hjælpere og co-admins til.

//Xenophobia
Avatar billede xenophobia Nybegynder
02. februar 2002 - 18:07 #78
programmerer = programmører =)
Avatar billede swordcat Nybegynder
02. februar 2002 - 18:29 #79
:O)
Avatar billede 7th Praktikant
02. februar 2002 - 23:25 #80
Kan meget nemt forstå begge sider, men kan bare ikke rigtig se at denne mudderkastning er til nogens gavn anden end vores egen grav.

Respektere alles valg og meninger, men hvis lugten i bageriet er dårlig, så er det da for mig naturligt at lukkke vinduet op i stedet for at smække med døren og lad lugten hænge i. Viljen til tålmodighed belønnes med sejr...

</7th>
Avatar billede isbamse Nybegynder
03. februar 2002 - 15:22 #81
Hmm.. jeg har et lille problem med at få lukket Dette spørgsmål...
Avatar billede dmcn Praktikant
03. februar 2002 - 21:27 #82
Kun en kort kommentar - jeg har flere projekter der venter. :)

Siden engang i september har jeg haft lyst til ganske enkelt at lukke min bruger, og smutte for good. Det gik ned ad bakke for eksperten, og jeg er af den overbevisning, at en dalende gennemsnitsalder havde/har en stor del af skylden. Personer, der ganske enkelt ikke kender elementær netikette kom ind, og "forstyrrede vore cirkler".
I stedet valgte jeg at afmelde min bruger, og oprette en ny (tidligere bruger: parazite). Jeg skruede lidt ned for aktivitetsniveauet herinde, og ventede blot på E3. Der kom til at gå temmelig længe før den dukkede op, og som en del andre var jeg ikke imponeret. Hvor var alle de funktioner, som admin talte om til eksperten-festen?
Jeg er selv udvikler, og ved alt om hvor meget det kræver at køre et site som eksperten. Endnu engang stiller jeg mig dog uforstående overfor hvorfor admins ikke har indviet udenforstående i programmeringen bag? Lars Jensen, og flere andre (jeg selv inklusive) har alle tilbudt vores frivillige, ubetalte hjælp - alene fordi vi gerne så et bedre forum. Hvorfor tager admin ikke imod? Brug et par uger på at sætte en udenforstående ind i koden, og programmér dobbelt så hurtigt.
Til eksperten-festen blev der også nævnt noget om brugerbetaling? Hvor blev det af? Via sharksforum.com har I mulighed for microbetaling - hvorfor ikke udnytte dette til noget konstruktivt? Vi er mange, der gerne betalte for lidt øget seriøsitet.

Misforstå mig ikke, jeg er stadig ufatteligt fascineret af eksperten.dk, og specielt sitets brugere. Dog forstår jeg også nanoq's desperation over ikke at blive hørt.

nanoq : Jeg er glad for du valgte at oprette dig igen. Jeg har fulgt, og deltaget i mange spændende debatter sammen med dig, og jeg ville hade at se et så godt aktiv forsvinde.

fartzzz : Herligt at se, at folk værdsætter ens indsats. Alt for ofte afsluttes et spørgsmål med pointgivning, og intet andet. Personligt ville jeg sætte meget større pris på et simpelt "Tak for hjælpen", men det sker desværre alt for sjældent.

... Nogen gange ville jeg ønske, at en udvalgt skare af brugere kunne få adgang til en lukket del af eksperten - et sted, hvor vi, der rent faktisk brænder for stedet, kunne få lov til at dele vores viden, uden snyd, formålsløs mudderkastning, og "lav-mig-jubii-gratis"-spørgsmål. Engang imellem er utopisk tænkning rart. :)

- n0rmality, aka parazite - det blev lidt længere end jeg regnede med. :)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
03. februar 2002 - 23:22 #83
A M E N!
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. februar 2002 - 23:28 #84
*3 ;=)
Avatar billede kartolux Nybegynder
03. februar 2002 - 23:34 #85
Jeg synes faktisk, at man skulle lave en "insider-klub". Man bliver inviteret af admin til at være med i denne klub. Klubben er skjult for andre, der ikke er inviteret og medlemmerne logger sig på med specielt password. Alle spørgsmål oprettet af ikke-medlemmer kan filtreres fra i alle oversigter. Reglerne er simple:

1. Hvis du afslører klubben, smides du ud og kommer ALDRIG ind igen.
2. Hvis du opfører dig idiotisk - do.
3. Hvis du selv inviterer et andet medlem - do.
Avatar billede dmcn Praktikant
03. februar 2002 - 23:40 #86
kartolux : Kunne være enormt rart, men desværre er det nok lidt utopisk. Men man har jo lov at drømme. :)
Avatar billede kartolux Nybegynder
03. februar 2002 - 23:42 #87
;0)
Avatar billede isbamse Nybegynder
03. februar 2002 - 23:54 #88
:)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
04. februar 2002 - 08:37 #89
n0rmality>

Princippet om en eksklusiv klub hvor kun få af brugerne har adgang.. strider det ikke mod ekspertens ånd hvor alle har lig adgang til viden? Jeg kan sagtens se pointen, men er der ikke en alternativ løsning?

Jeg tror at et årsgebyr på 50 kr. ville fjerne alle useriøse brugere. Hvem gider betale 50 kr. for derefter at blive slettet, og så betale 50 kr igen for at blive oprettet igen.

Ved at lave en insider-klub betyder det at nye kompetencer ikke vil komme med, for de skal først bevise at de ikke deltager i mudderkastning m.m.

Et symbolsk beløb betyder at alle seriøse eksisterende brugere vil fortsætte, da der ikke er et reelt alternativ til eksperten. Beløbet vil samtidig ikke afskrække nye brugere. Det må være den eneste løsning.

Eksperten burde vågne lidt op. Hvor mange andre sites har brugere der lige frem skriger efter brugerbetaling??? Hvis det blev indført vil der blive sorteret i brugere, og man må formode at useriøse brugere er skredet derhen hvor man kan få samme ydelse gratis.
Avatar billede kartolux Nybegynder
04. februar 2002 - 08:53 #90
Jamen så må ejeren da snart til at tage sig sammen til at opkræve brugerbetaling ...
Avatar billede bundgaard Nybegynder
04. februar 2002 - 09:43 #91
n0rmality >  jeg forsøger altid at skrive "tak for hjælpen" når jeg har fået svar på et spørgsmål..

men ellers..til jer andre..

jeg er enig med jer i at der burde blive indført brugerbetaling her på sitet..det ville fjerne størstedelen af de useriøse brugere..

og til dem som klager over at de ikke bliver hørt..bare fordi admin ikke svarer behøver ikke betyde han ikke læser jeres forslag..

/thomas
Avatar billede admin Novice
04. februar 2002 - 11:06 #92
Der er kommet godt gang i den her :)
Jeg er absolut interesseret i at tilfredstille alle, men det er svært, tro mig!
Jeg er klar over at nogle af jer afmelder jeres profil p.g.a. frustration. Til jer vil jeg sige, at det er jeg selvfølgelig ked af, men kan som sagt ikke tilfredstille alle. Vi har begået fejl, og vil sikkert gøre det igen, men er absolut interesseret i at lytte og arbejde på forbedring! Dog tror jeg også der er en vis naturlig afgang fra brugen af Eksperten. Vi er et samfund på godt og ondt :)

Det har før været nævnt, og er nu meget relevant. Jeg vil finde et lokale i København, hvor interesserede brugere kan møde op og tale med mig om den nuværende Eksperten og dens fremtid. Jeg håber at så mange som muligt vil deltage. Info kommer løbende her: www.eksperten.dk/fremtid.phtml

Til sidst en bøn: Når i opretter et spm eller sender en mail om Eksperten, så er det ok at i brokker jer, men husk at nævne hvad vi kan gøre for at rette op på de fejl i mener vi har.

Jeg er utrolig glad for jeres engagement og takker for opbakningen!
Avatar billede dmcn Praktikant
04. februar 2002 - 12:20 #93
admin : En ting der virkelig mangler i denne slags debatter: Feedback på hvad vi egentlig godt kan lide ved sitet. Brokke sig kan man sagtens, men positiv kritik er altid sværere. Her kommer der lidt af slagsen.

  * Først og fremmest, og naturligvis: Tusind tak for det fedeste community/forum jeg nogensinde har fundet på Nettet! I over 2 år har jeg brugt flere timer dagligt på at surfe rundt herinde, hjælpe og blive hjulpet. Ingen andre steder har jeg mødt så stor vilje til at yde, med snoldede point som eneste egentlige gulerod - udover glæden ved at se ens egen viden blive delt med andre. Og i sidste ende er det egentlig det, der holder eksperten i gang.
  * En stor hånd til hvem der end fandt på Job/opgaver : Freelance. Den kategori har givet mig fritidsarbejde, så jeg kan finansiere mine studier, samt overleve og have lidt ekstra til at besøge kæresten et par gange hver måned. Hun hilser også, og siger tak. :)
  * PHP-kategorien. For 1½ år siden anede jeg ikke hvad PHP var. I dag roder jeg med det for sjov og i forbindelse med mit job.
  * Alle de herlige brugere. Min eksperten.dk-gruppe på ICQ indeholder netop nu 76 brugere, og flere fra eksperten er blevet "forfremmet" til Venner-gruppen.
  * Den enorme funktionaltiet, der egentlig gemmer sig bag sitet. Mulighederne er jo uendelige.

Og husk så, vores brok er ikke fordi vi er utilfredse, men fordi vi ønsker at gøre et godt site endnu bedre. Selvom det ikke altid lyder sådan, så må det faktum, at vi bruger så lang tid herinde hver dag sige mere end være bevis nok for, at vi egentlig er yderst tilfredse med sitet. :)

startfirma.dk : So - we meet again. ;D
Jo, jeg håber da der er en anden løsning. Som jeg skrev i mit indlæg, admins kan køre microbetaling via sharksforum, hvilket åbner mulighed for brugerbetaling. Jeg er absolut villig til at betale for flere funktioner, og i særdeleshed, mere seriøsitet.
Problemet er jo netop, at et 100% lukket, invite-only-forum aldrig ville kunne køre.

bundgaard : Du er en af dem, der får smilet frem hos mig, når jeg har besvaret et spørgsmål. Tak. :)
Avatar billede admin Novice
04. februar 2002 - 12:29 #94
mange tak :) Rart med brændstof til motivationen...
Håber på stor deltagelse ved mødet !
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
04. februar 2002 - 14:51 #95
n0rmality>  yeah, we met again ;)

Jeg skal lige forstå det her rigtigt. Hvis man tager betaling for ekstra ydelser så er problemet jo ikke løst... Jeg er fx fint tilfreds med nuværende funktioner.De useriøse forsvinder jo ikke fordi du skal betale for enkelte ekstra yderlser...

Måske er det mig der har misforstået løsningsmodellen :)

Indtil videre fastholder jeg at den eneste mulige løsning må være et mindre måneds/årsgebyr for at logge ind på eksperten.dk (men de vil miste MANGE brugere tror jeg).
Avatar billede isbamse Nybegynder
04. februar 2002 - 15:03 #96
"Eksperten Pro
Der vil blive stillet en række ekstra features til rådighed for brugere som betaler 50,- kr. om måneden for et medlemsskab af Eksperten Pro."

50 kr. om måneden - det er 600 kroner pr. år. Efter min mening alt for dyrt.
Avatar billede eflow Nybegynder
04. februar 2002 - 15:26 #97
syntes osse 50 kr om måneden er alt for dyrt, det må jeg sq indrømme jeg overhoved slet ikke har råd til :o(

Vil ellers godt støtte et godt projekt, men jeg har så mange andre måndenlige udgifter, desvære.

ellers vil jeg bare sige tak fordi at admins har gidet at lave sådan et site til os, jeg er sådan set een af de "nye", jeg har kun været her i ca. 1 år, men i forskellige skikelser, da jeg har skiftet nick i mellem tiden.
Avatar billede journalist Nybegynder
04. februar 2002 - 17:58 #98
50,- om måneden er sq lige hidsigt nok :) en hund eller 2 om året burde være niveauet !!!
Avatar billede rfogh Nybegynder
03. marts 2002 - 11:22 #99
50 kr./mnd er helt vildt...
Jeg er enig med journalist i at 200 kr/år ville være en langt rimeligere pris...

Til hele denne debat er der vel bare at sige:
Hele stemningen herinde har generelt været negativ det sidste halve år... Min sidste rigtigt positive E-oplevelse var Eksperten-event, som til gengæld også var rigtig god :)
Folk er ved at være trætte af at vente på de lovede forbedringer, men nu ser det da heldigvis ud til at lysne :)

Så til admin og seriøse brugere>> Tusind tak for et fedt og hyggeligt forum!!
Tonen plejer at være hyggelig, hjertelig, humoristisk og stinkende ironisk (på den gode måde), hvilket jeg håber den fortsat vil være...

MVH Rune | rfogh
Avatar billede admin Novice
05. marts 2002 - 16:53 #100
vi knokler for sagen og skal nok finde en mere rimelig pris end 50,- :)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
05. marts 2002 - 16:58 #101
49,95 .. Bilka/Obs/Føtex/Netto style ;o)
Avatar billede mike23 Nybegynder
14. april 2002 - 22:41 #102
Jeg vil også lige give mit bidrag til denne her debat:

1. tscholtz og michael-k -> Man kan sagtens kritisere Eksperten med rette også selvom at det er et gratis forum. Hvis i har læst alle nanoQ`s indlæg omkring dette tema, så kan man jo nemt læse sig til at det er på mest retfærdigvis at han gør opmærksom på, at Eksperten vil forsvinde hvis de kloge hoveder (som ham selv) ikke finder tiden brugbar herinde. Så hvis de går, går vores hjælp. For det er jo langtfra alle der er ligeså behjælplige. Så jeres indlæg i denne debat syntes jeg er ganske ganske overflødig.

2. Isbamse (aka nanoQ) Jeg har lige læst hele sagen som du har skrevet meget flot, helt sikkert. Og du har sgu ganske ret. Det er i 99% af alle tilfælde dem der kritisere der er med til at skabe en forbedring i praksis, da dem højere oppe ellers bare vil tro at alt går som det skal og ihh har vi det ikke dejligt. At du samtidig skal have lidt tæsk med på vejen af uvidende ignoranter som f.eks michael-k og scholtz, er dybt beklageligt og jeg håber at du ikke tager dig en skid af det. Du har min respekt og jeg er enig med dig i al den kritik du stiler til admin. Held og lykke fremover :)

3. Admin: Jeg blev helt chokeret da jeg så at du kaldte Isbamse og så åbenbart også os andre et brokkehoved. Hvad bilder du dig ind? Det må da være rart med folk som bakker Eksperten så meget op som nanoQ gjorde. Han var da aktivt med til at bakke op om snyderi når det forekom, har givet dig massere af brugbar feedback som du selv har inviteret og har givet dine brugere massere af den hjælp som folk opretter sig herinde for at få. Langt henad vejen er det sgu dem du kalder brokkehoveder, som levere varen til dem der besøger din side.

Og hvis du, som du hele tiden siger er dig og kun dig, til at vedligeholde Eksperten, og ikke vil tage imod den hjælp der bliver tilbudt, som jeg fik forståelsen af er blevet tilbudt af mange for lang tid siden, og endvidere bruger meget tid på Sharksforum, så skulle du måske bare kaste håndklædet i ringen og sige at nu kan du ikke mere og lukke siden.
Det ville ikke være spor rart for sådan en newbie som mig, men det ville da være mere respektabelt end at kalde dine brugere, brokkehoveder.

/mike23
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. april 2002 - 08:34 #103
mike23, der er sket meget siden dette indlæg blev oprettet. Bla. er jeg jo tilbage i mit gode gamle jeg ;)
Avatar billede mike23 Nybegynder
15. april 2002 - 08:40 #104
Jamen velkommen tilbage så :->
Avatar billede jesper_bn Nybegynder
19. september 2003 - 16:32 #105
Du er jo også ved at være gammel

JoKe!!!!!!!!!
Avatar billede ird Praktikant
19. september 2003 - 17:03 #106
1 1/2 år senere kommentere du!!