Avatar billede gl_kurtj Nybegynder
01. februar 2002 - 23:04 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Raid striping

Er det muligt at køre med flere partitioner på stripede diske ?  ( Ide ata100 )
Avatar billede hojben Novice
01. februar 2002 - 23:12 #1
http://www.sis.com/support/driver/utility.htm

http://www.sis.com/support/driver/file/usbdetect.exe = SiS USB Registry Patch Release patch file for the USB devices sometimes undetectable issue on Windows® XP with SiS USB controllers

http://siscorporation.com/ftp/Drivers/agp/agp108d.exe = SiS630, SiS730, SiS735 , SiS733, SiS635, SiS633, SiS645 , SiS650 , SiS740 , SiS745 AGP Driver

Umiddelbart det eneste jeg kunne finde..
Avatar billede hojben Novice
01. februar 2002 - 23:12 #2
HOV !!!! forkert spørgsmål *G* sorry
Avatar billede gl_kurtj Nybegynder
01. februar 2002 - 23:13 #3
Snupper en kigger!!
Avatar billede gl_kurtj Nybegynder
01. februar 2002 - 23:14 #4
Snupper ikke en kigger!! *GG*
Avatar billede hojben Novice
01. februar 2002 - 23:16 #5
men til dit sp.... nej det skulle jeg ikke mene var muligt ;)
Avatar billede gl_kurtj Nybegynder
01. februar 2002 - 23:20 #6
Venter og ser ad, med alle de Abit mobos der var gang i, må der være nogen der har prøvet om det kan lade sig gøre.
Avatar billede jytteq Nybegynder
01. februar 2002 - 23:57 #7
Du kan lave det samme som på en single disk, no problems.
Avatar billede gl_kurtj Nybegynder
02. februar 2002 - 00:17 #8
Min mening med det er at køre med en backup partition, som jeg gør nu. Kunne selvfølgelig godt lave det på et separat drev.

Men altså, hardvare Raid 0 striping 2x60Gb delt 40/20 ca. På XPpro kan lade sig gøre ? 100% sikker ??
Avatar billede jytteq Nybegynder
02. februar 2002 - 00:30 #9
med et RAID 0 ARREY bliver det 120Gb som du kan dele som en single disk.
Med RAID 1 som er mirrored får du 60Gb
Avatar billede jytteq Nybegynder
02. februar 2002 - 00:35 #10
Men jeg råder dig lige til at have back up på en anden disk, for hvis bare 1 af diskene havarerer er det sket med dit RAID 0, havde heldigvis selv tape da det skete for mig.
Avatar billede gl_kurtj Nybegynder
02. februar 2002 - 12:49 #11
Det tror jeg også at jeg vil, så kan den gamle komme i en skuffe. :)
IBM diske som jeg altid har brugt, har det heldigvis ikke med at crashe. Jeg har 7-9-13 aldrig prøvet det!! ;)

Thank you!!
Avatar billede jytteq Nybegynder
02. februar 2002 - 12:57 #12
Nej heldigvis sker det ikke ret tit, jeg læste en vittighed her på experten som jeg synes var sjov.
RIGTIGE MÆND TAGER IKKE BACKUP, DE GRÆDER.
Avatar billede gl_kurtj Nybegynder
02. februar 2002 - 13:24 #13
RIGTIGE MÆND TAGER IKKE BACKUP,MEN DE GRÆDER TIT.
Tror jeg nok det er, ergo er jeg ikke en rigtig mand!! Jeg ville græde snot i stænger, hvis jeg mistede alt hvad der er samlet sammen gennnem årene. Har dog prøvet at miste en del arbejde grundet kryptering, og en  for kvik reinstall.
Men det er en anden historie.  hejsa!! ;)
Avatar billede jytteq Nybegynder
02. februar 2002 - 13:36 #14
hejsa!!