Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
04. februar 2002 - 00:28 Der er 4 kommentarer

Hjæælp med opsætning af side i Opera...

Hejsa,

Jeg har et problem med hensyn til opsætningen af min lille test side.
Jeg har lavet denne side:
http://dipo.loopback.dk/

Som virker i Netscape (6.x) og Internet Explorer (5.x+), men når jeg prøver selv samme side i Opera 6.0 kan jeg ikke få den til at se ud som den gør i de andre browsere.

Er der nogen som sidder derude, som absolut bare vil hjælpe mig :)

Jeg vil godt give flere point, hvis du/I hjælper med at få selve designet til at virke i Opera 6.0.

PS: Det skal lige siges at det er selve designet som skal kunne virke...diverse andre sider virker ikke...det er kun default.phtml

På Forhånd Tak
Mvh
Daniel Dipó
Avatar billede kapla Nybegynder
04. februar 2002 - 17:22 #1
Forkert Kategori.
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
04. februar 2002 - 20:31 #2
?
Avatar billede kapla Nybegynder
04. februar 2002 - 21:07 #3
Programmer : Browsere er kun til hvis der er problemer med din browser, ikke hvordan diverse sider skal laves til dem.
Avatar billede klatten Nybegynder
15. februar 2002 - 08:26 #4
webpunkt.dk>

Undskyld jeg bare skriver her.

Nu har jeg tålmodigt ventet på at webpunkt kom op at køre igen, og så ser jeg i dag, at det er blevet solgt. Man kan stadig blive hosted men med en reklameklods foroven:(

Nå, det er også ligegyldigt! Jeg vil gerne bare vide, hvad der er sket med de filer som alle brugere har haft liggende? Jeg har backup af det meste (men ikke alt).
Min kollega har en helvedes masse bryllupsbilleder liggende på serveren, og der er vist ikke nogen backup!

Kan i øvrigt ikke forstå, at man ikke har sendt en mail ud til brugerne og informeret om dette. Meget uprofessionelt og jeg er da skuffet!