Avatar billede nairb Nybegynder
04. februar 2002 - 15:30 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Laaangsom Ekspert.

Det kan ikke passe at Eksperten skal være så langsom. Det tager mig flere minutter at komme ind, og lige så langtid at svare på et sp. Jeg kører med det hurtigeste adsl tdc kan levere. Jeg har ikke de problemer andre steder.
Hvad med jer. ?
Avatar billede demospasser Nybegynder
04. februar 2002 - 15:33 #1
Det er rigtig sløjt!
Avatar billede jonatand Nybegynder
04. februar 2002 - 15:35 #2
Kun eksperten...
Avatar billede disky Nybegynder
04. februar 2002 - 15:35 #3
har det være længe
Avatar billede teach-me-php Nybegynder
04. februar 2002 - 15:35 #4
det er rigtigt nok,..sådan er min også..
Avatar billede admin Novice
04. februar 2002 - 15:36 #5
Vi er klar over problemet og arbejder på forbedringer.
Avatar billede snowball Novice
04. februar 2002 - 15:42 #6
http://home1.inet.tele.dk/j-cgeert/gentid.jpg

Billedet taler vist for sig selv ;)

Håber snart "The Admins" finder en løsning der holder mere end 1-2 dage, så de kan komme videre med at udvikle :)

Snowball
Avatar billede nairb Nybegynder
04. februar 2002 - 15:45 #7
Takker alle.
Snowball *lol*
Avatar billede celinder Nybegynder
04. februar 2002 - 15:51 #8
snowball hvad er det for en util du har i toppen af din browser - hvor får man fat i den ??

SMART
Avatar billede snowball Novice
04. februar 2002 - 15:56 #9
Avatar billede nairb Nybegynder
04. februar 2002 - 20:47 #10
8 minutter tog det mig at komme til dette sp. Selvom jeg har den hurtigeste adsl tdc kan levere. For ringe er det sku. Farvel og tak.
Avatar billede disky Nybegynder
05. februar 2002 - 08:59 #11
Admin, har i nogensinde tænkt jeg at bruge den viden der findes på jeres egen site ?

Hvad med at frigive sourcen som open source, så alle kan hjælpe jer ?

p.s. Kom nu ikke og sig i holder det hemmeligt fordi i forventer at tjene millioner af kroner på at sælge det, for det er ganske umuligt som markedet er i øjeblikket, og med den mangel på performance der er :(
Avatar billede snowball Novice
05. februar 2002 - 09:15 #12
Disky: Prøv lige og læs http://www.eksperten.dk/spm/166811 (de nederste par sider er nok de mest interressante) og http://www.eksperten.dk/fremtid.phtml ! Der sker rent faktisk noget på den front :)

Snowball