Avatar billede journalist Nybegynder
05. februar 2002 - 19:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Solve igen (Excel)

Jeg har tidligere fået solvet en opgave herinde, men begrænsninger mv.  var ikke rigtig. Jeg har nu opstillet alt det der skal bruges for at bruge solve.

Er der en der vil solve denne løsning med de nødvendige udskriftsark. Således man bl.a. kan tolke på det (alle ark excel kan levere). Hvis du selv kan tolke vil det være kanon, da det så bliver dobbeltjekket, men ingen forudsætning. Bedste løsning og ikke hurtigste løsning får point imorgen, da jeg skal bruge opgaven i morgen aften. :)

opgave:

http://trigger.jaha.dk/opgave.xls
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
05. februar 2002 - 19:33 #1
Du mangler Layout!!!! Du mangler meget LAYOUT!!
Avatar billede journalist Nybegynder
05. februar 2002 - 19:42 #2
Hvad mener du???

Mangler du noget for at kunne løse opgaven, eller er det spam?
Avatar billede bak Seniormester
07. februar 2002 - 17:38 #3
Det nåede vi så ikke, men din opgave denne gang var da betydeligt enklere end sidste gang. Denne gang var der ingen indkøbspriser, ingen arbejdsløn og salgspriserne var kun ændret.
Hvis du havde 0-stillet disse parametre og ændret salgspriserne kunne min model stadig have været anvendt. (maks. 480.000) og excels solver kunne også selv have leveret resten af arkene.
Avatar billede journalist Nybegynder
28. februar 2002 - 18:05 #4
svar