Avatar billede remo2002 Nybegynder
06. februar 2002 - 12:21 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hvorfor forsvinder min I-frame når jeg sætter height="100%"

Jeg har 2 spørgsmål vedr. I frame.

hvad er standart Højde Brede i Iframe når man ikke definere højde og brede.

hvorfor kan man ikke sætte højde og brede ="100%" I en Iframe.

Jeg har hørt en lille fugel synge om det er et browser problem i EXP 5.0 & 5.5.

Mvh

Remo
Avatar billede backside Nybegynder
06. februar 2002 - 12:36 #1
Det eneste problem jeg har oplevet med iframe er at man ikke kan bruge transparency="true" i IE 5.0, men iframen virker.
Avatar billede lerchedahl Nybegynder
06. februar 2002 - 14:55 #3
1. Standart dimensioner af en iframe er: 300 x 150 pixels.

2. Det kan man også...

jeg bruger IE6.0 på WIN98...

/lerchedahl
Avatar billede lerchedahl Nybegynder
06. februar 2002 - 14:59 #4
hov, jeg sidder da med IE5.0 nu jeg kigger efter... (men derhjemme har jeg 6.0, og det virker det ligeledes...)
Avatar billede remo2002 Nybegynder
06. februar 2002 - 15:02 #5
Lerchedahl >> okay jeg kører med en IE5.0, kan du lave et eksempel. til mig. da jeg ikke kan få det til at virke
Avatar billede backside Nybegynder
06. februar 2002 - 15:54 #6
Avatar billede Thomas Nybegynder
06. februar 2002 - 17:22 #7
Jeg har selv for ikke så længe siden haft et lignende problem, omend jeg dog ikke kunne se iframen i IE6.
Jeg løste problemet ved at fjerne min !doctype i starten af documentet (omend jeg havde specificeret at der var tale om frames!)
Måske det er det der er dit problem?
Avatar billede lerchedahl Nybegynder
07. februar 2002 - 11:16 #8
undskyld jeg først svarer nu, glemte spørgsmålet. Men her kan du se to eksempler på iframes hhv. med og uden dimensionangivelser:

http://www.pixelwave.dk/~lerchedahl/eksperten/iframes.html

/lerchedahl
Avatar billede remo2002 Nybegynder
07. februar 2002 - 11:42 #9
lerchedahl, ja det virker fint.
bare ikke i tabeller så fucker det.

Tak for hjælpen.

Remo :O)
Avatar billede lerchedahl Nybegynder
07. februar 2002 - 14:39 #10
det var så lidt, men du har givet mig alt for mange point. Skriv et svar til følgende spørgsmål, så du kan få nogle af dem tilbage...

http://www.eksperten.dk/spm/169476

/lerchedahl