Avatar billede remo2002 Nybegynder
07. februar 2002 - 08:37 Der er 6 kommentarer

185 point til den der kan løse denne opgave

Inde på denne sider er der lavet et udtræk med dato og grafik. ( det er ikke asp men ColdFusion)

http://www.landbonord.dk/plakaten/default.htm

det skal jeg lave magen til, men jeg har tabt tråden

Findes der en venlig sjæl der kan hjælpe mig
Avatar billede keysersoze Guru
07. februar 2002 - 08:46 #1
erhm - hva'?

forklar lige hvad det egentlig er du vil....
Avatar billede remo2002 Nybegynder
07. februar 2002 - 08:52 #2
dette dato udtræk på denne side http://www.landbonord.dk/plakaten/default.htm er lavet i et sprog der hedder coldfusion.

Jeg skal lave magen til bare i asp, hvor der kommer et grafik billede frem samt dato'er neden for.
Avatar billede k-asp-er Nybegynder
07. februar 2002 - 09:52 #3
har du data i en db? eller ?
Avatar billede remo2002 Nybegynder
07. februar 2002 - 10:07 #4
k-asp-er.

nope, ikke endnu,
hvis du kan løse denne opgave med udtræk, nå du gerne lave en database, bare med disse funktioner i databasen, så kan jeg bygge vidre derfra.
mail til remo@landbonord.dk  hvis du har en løsning
Avatar billede keysersoze Guru
07. februar 2002 - 11:19 #5
well - umiddelbart burde det ikke være et problem... men jeg trækker mig da jeg ikke er interesseret i at lave sådanne hele løsninger for point
Avatar billede remo2002 Nybegynder
07. februar 2002 - 11:23 #6
keysersoze, Det er dig der bestemer