Avatar billede Finn Wammen Praktikant
07. februar 2002 - 13:21 Der er 2 kommentarer

Win2000, ghost7.0 over netværk

Jeg skal have lavet et ghost af min harddisk, som kører Win2000, over et netværk (Tcp/ip) på en maskine som kører Win98. Normalt bruger jeg følgende kommando:
ghost.exe -clone,mode=dump,src=1,dst=x:\a.gho -span -split=640 -z9
Men det virker ikke på Win2000 :-(. Jeg får kun 1 fil som hedder a.gho på 640 mb og så følgende fejl:
Usage error 29088. Not enough space on destination drive. Spanning is not supproted on this drive.
Mine data på Win2000 er ca. 10 GB og der er ca. 16 GB fri på Win98.
Hvilken kommando skal jeg bruge?
Avatar billede grinderslev Praktikant
08. februar 2002 - 04:01 #1
Lav en Boot diskette med DOS med netværk, til at ghoste med.
Hent evnt. en på www.bootdisk.com
Avatar billede ricky Nybegynder
08. februar 2002 - 12:48 #2
der står jo... spanning is not supported on this drive - så hvad sker der når du ikke spanner ???