Avatar billede zerubbabel Nybegynder
08. februar 2002 - 14:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Geforce 2 MX tv out??

Jeg har et Gf2 MX200 64 mb grafikkort som jeg skal have til at køre med TV-out.

Jeg får ikke muligheden for at vælge en alternativ skærm under skærmopsætningen i win xp. Hvilken driver vil I anbefale at jeg skal bruge for at få det til at virke?? Er 23.11 god nok?? Eller er der en anden jeg skal have??

Avatar billede djeclemen Nybegynder
08. februar 2002 - 14:47 #1
du skal bare sætte opløsningen ned til 640*480 på 16bit så har du muligheden for tv
Avatar billede md_craig Nybegynder
08. februar 2002 - 14:48 #2
??? øh.. mangel på oplysninger... vi sidder jo ikke ved siden af og kigger
Avatar billede zerubbabel Nybegynder
08. februar 2002 - 14:50 #3
Det hjælper ikke på at jeg ikke kan vælge hvilken output-enhed jeg sender signalet til. Valgmuligheden eksisterer ganske enkelt ikke.
Avatar billede zerubbabel Nybegynder
08. februar 2002 - 14:56 #4
Hvilke oplysninger??

OK. Højreklik på skr.bord og kom ind i indstillinger for skærm. Under Avanceret burde man vel normalt have muligheden for at vælge en output enhed.

Der er bare ikke den mulighed. Der er de sædvanlige 5 faner, og hvis man der vælger skærm kan man jo bare rutte rundt med sin plug n pl skærm. Dette får mig til at tro at den simpelthen mangler skærmkortsdriveren. Men hvilken ville være den passende??

Som sagt Nvidia Geforce 2 200MX, 64mb.
Avatar billede nonick Nybegynder
08. februar 2002 - 16:35 #5
Nvidia har lavet en ny driver er hedder 23.12 - Download den her  og se hvad der sker

http://www.tweakup.dk/drivers/nvidia.htm
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
08. februar 2002 - 23:56 #6
Hejsa

Dette spørgsmål er besvaret på eksperten før af mig ....

Men du skal sørge for at der bliver brugt den driver der passer til grafikkortet, og IKKE dem som XP selv intsallerer, og så skal der sidde kabel i kortet med fobindelse til tv'et før kortet detecter tv'et ...

/Sweet1
Avatar billede md_craig Nybegynder
09. februar 2002 - 14:09 #7
Nå... kommer dit grafikkort direkte fra NVidia??? ikke winfast, asus eller andet??? så må du undskylde...

men der må som følge nogle drivere med til det. ellers kan disse gerne downloades på producentens hjemmeside. Og som Sweet1 siger så skal du bruge disse. og så er det som regel faktisk bare at plobe TV'et til...
Avatar billede md_craig Nybegynder
09. februar 2002 - 14:11 #8
Nonick >> den kan du ikke bruge til noget... det er bare en standart driver. ikke noget med TV-out osv. han skal have fat i producentens egne drivere
Avatar billede verbatim12 Nybegynder
27. februar 2002 - 14:21 #9
for en god ordens skyld så sørg for at tv'et står TÆNDT når du installerer driverne. Ikke alle tv's kan detectes når de er slukkede. 23.12'eren virker fint på samme kort hos mig. osse i XP