Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
12. februar 2002 - 11:05 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

de dér "tjen penge" sider....

Jeg her tilmeldt mig firmaet "nitroclicks", som lover at man kan tjene en hel del på at svare på nogle spørgsmål på deres side (min konto er oppe på 70$ efter kun 4 dage!) - Er der nogen der har nogle erfaringer med sådanne programmer? - Bliver man rent faktisk betalt?

Er der ellers nogle andre programmer som kan foreslås?

-MVH Thomas
Avatar billede kaptajnkemo Nybegynder
12. februar 2002 - 11:15 #1
Hm... generelt har jeg dårlige erfaringer med den slags programmer...
Tror det er svært at få pengene til DK. Men det må jo virke for amerikanerne, eftersom der ermange af dem.

Tror nu alligevel jeg prøver denne her :)
Hvad skal jeg gøre hvis jeg vil referere til dig?
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
12. februar 2002 - 11:23 #2
DU kan lige få et link :)
http://www.nitroclicks.com/join.phtml?referred=clausen

(Mange af spørgsmålene er så lette at de kan gættes. Ellers kan du f.eks bare oprette dig til de firmaer som spørsmålene omhandler)

Men husk at bruge en junk e-mail. De kan godt sende op til 5 spørgsmål hver nat.
Avatar billede kaptajnkemo Nybegynder
12. februar 2002 - 11:30 #3
Ja det er jo lige det med junkmail :)
Avatar billede circles Nybegynder
12. februar 2002 - 11:35 #4
Grunden til at det kan gå er at de fleste giver op inden de har tjent 500$! og der med ikke for udbetalt en skid!
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
12. februar 2002 - 11:37 #5
Efter at have regnet uhyggeligt meget er jeg kommet frem til konklutionen at det faktisk kun vil tage lidt over en måned hvis det fortsættermed samme tempo :p ... Så hvis de her rentfaktisk betaler, kan jeg vidst godt droppe avisturen :)
Avatar billede kaptajnkemo Nybegynder
12. februar 2002 - 11:39 #6
skal man have 500 bucks før de slipper dem??
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
12. februar 2002 - 11:41 #7
jær...
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
12. februar 2002 - 11:45 #8
men en halv time om dagen til 4000 kr i måneden er sq det bedste job jeg har fundet indtilvidere :D
Avatar billede kaptajnkemo Nybegynder
12. februar 2002 - 12:54 #9
Ja det lyder da meget godt...
Men hvordan fanden skal man nogensinde nå 500$ når 90% af svarene ikke passer med spørgsmålet?

Jeg har prøvet at melde mig til en hel del websites, men teksten i deres velkomstbrev passer ikke med det spørgsmål som stilles....
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
12. februar 2002 - 13:23 #10
?... Det gør de sq ved mig....
Skriv nogle af spørgsmålene til mit icq-nummer... Jeg har selv nogle af dem... 123248353
Avatar billede reds2001 Nybegynder
12. februar 2002 - 19:38 #11
jeg lytter lige med
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
12. februar 2002 - 19:50 #12
....?..
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
06. april 2002 - 20:24 #13
buluppa!