Avatar billede bannerexperten Nybegynder
12. februar 2002 - 14:22 Der er 10 kommentarer

Skal du ha lavet et banner billigt?

Jeg har lavet bannere i ca. 2 år til alle større sites i dk. Størstedelen er gif eller html bannere, samt nogle få lavet i flash.
Referencer er f.eks. TDC, TRYG, SUMO, TOGA, samt mange flere.
Jeg har produceret 3 stk. der ligger på Børsens top 10 over de mest klikkede bannerekampagner i danmark.

Så kontakt mig på cse@mobilixnet.dk, så finder vi ud af det.
Avatar billede Kengun Praktikant
12. februar 2002 - 14:33 #1
"html banner"???
Avatar billede michaelb Nybegynder
12. februar 2002 - 15:44 #2
1) Tryg har altså intet banner! I hvert fald ik' hvis det er den Tryg som jeg kender: www.tryg.dk

2) Hvad er et html-banner?

3) Hvor er det muligt at se TDC's banner??

4) Kan du ikke lige komme med nogle eksempler på dine banner.produkter?? Lyder ellers spændende...

.::Michael::.
Avatar billede circles Nybegynder
12. februar 2002 - 17:01 #3
Reklame bannere! Tryk har squ da et banner øverst på denne side! *s*
Avatar billede berget-studios Nybegynder
12. februar 2002 - 18:36 #4
Og, hvad er "billigt"?

Mvh.
Jacob Berget
Avatar billede nonick Nybegynder
12. februar 2002 - 21:13 #5
Det er freelance, så jeg går ud fra at det er gratis.. :)

Jeg vil gerne have et logo med teksten Biz-Art baggrund #000000
størrelse : 600*85
Avatar billede master_nemo Nybegynder
14. februar 2002 - 14:32 #6
nonick>>freelance er ikke gratis
B. Experten> nogle ref der er mulige at ta og føle på tak... indtil da  jaa.... kan du ik forvente at få seriøse tilbud :D
Avatar billede nonick Nybegynder
14. februar 2002 - 22:40 #7
Master nemo... Forstår ikke hvad du siger! Freelance er da gratis herinde...! Så hvorfor gå til bannerexperten, når man kan få lavet noget fedt herinde på eksperten?
Avatar billede michaelb Nybegynder
16. februar 2002 - 16:19 #8
bannerxperten>> Er vi her endnu? eller har vi lukket for længe siden??

Ka' du ik lige svare på mine spm??

circles> er html-bannere = reklamebannere??

Nåh :)) Så et LOGO da!!
Avatar billede bannerexperten Nybegynder
17. februar 2002 - 16:52 #9
Berget studios -> Hej Jacob
Jeg kan lave en gif banner til stk. kr. 100,-. stk. HTML banner 300,- stk. Flash 500,-
Du kontakter mig bare, hvis det skulle have din interesse
mvh
Claus
Avatar billede Kengun Praktikant
17. februar 2002 - 20:43 #10
BannerExperten> Kan du forklare hva et html banner er?