Avatar billede millionaire Nybegynder
13. februar 2002 - 12:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

napoleon snydekode

Hej alle Jer kloge

Er der en af Jer der kan hjælpe mig med en snydekode i spillet Napoleon. Så vil jeg være evig taknemmelig.

Millionaire
Avatar billede hologram Nybegynder
13. februar 2002 - 12:22 #1
Mener du kan bruge minus-tal når du vælger spil...
Det er det eneste jeg har hørt
Avatar billede millionaire Nybegynder
13. februar 2002 - 12:25 #2
Det har jeg også prøvet. Men det er fordi jeg vil vælge en bestemt kabale, og så snyde så den går op.
Avatar billede angel82 Nybegynder
13. februar 2002 - 14:12 #3
Jeg tror ikke at der findes desideret snyde koder til napoleon.... =)
hvad er det for en bane du ikke kan klarer???

Angel82
Avatar billede millionaire Nybegynder
13. februar 2002 - 15:26 #4
Bane nr. 81. Kan du klare den, må du meget gerne sende en screen-dump til mig på jbc@sol.dk
Avatar billede angel82 Nybegynder
13. februar 2002 - 15:33 #5
Et screen-dump af hvad??? Af alle de moves jeg laver?? Eller bare når den er lavet færdig??? =)

Angel82
Avatar billede angel82 Nybegynder
13. februar 2002 - 15:43 #6
Jeg har lige klaret den på 2. forsøg, men jeg ved ikke hvordan jeg skal vise dig hvordan jeg gjorde... men hvis du har et forslag så kom endeligt med det =)

Angel82
Avatar billede angel82 Nybegynder
13. februar 2002 - 16:09 #7
Nu har jeg sendt det til din mail, men filen fylder 1 mb, så hvis du ikke kan hente den så sig lige til, for så deler jeg den bare op.... =)

Angel82
Avatar billede millionaire Nybegynder
13. februar 2002 - 16:38 #8
Jeg er evig taknemmelig over din mail. Jeg har ikke prøvet at lave den endnu, men ifølge din mail er det vist lige til at gå til.
Men en screendump af at den var gået op var egentlig nok. Men det her er meget bedre.
Igen tak.
Millionaire
Avatar billede angel82 Nybegynder
13. februar 2002 - 16:41 #9
Det var så lidt... =) Jeg skulle alligevel se om jeg kunne klarer den en gang til uden fejl *GG*
Det burde være lige til at gå til, for der er et billede af hver ting jeg flytter =) Eller skriver du bare hvis der er noget...

Angel82